Jump to content

Probleem met ontvangen van E-mail SPVE200


Guest CarinaGTi

Recommended Posts

Guest CarinaGTi

Het probleem was in eerste instantie dat hij niet automatisch checkte op nieuwe emails ([email protected]). Dit terwijl hij ingesteld staat op dagelijks checken. Als ik dan op verzenden/ontvangen klikte ontving hij ze.

Nadat ik om te testen of het werkte hem tijdelijk had ingesteld op om de 15 min checken geeft hij nu aan:

Kan geen verbinding kan maken. Controleer inbel- of Proxy-instellingen juist zijn en probeer het opnieuw.

Ik heb hier echter niks aan veranderd!?

Instellingen:

Naam: Mijn naam

E-mailadres: 064894****@orange.nl

Gebruikersnaam: 064894****

Wachtwoord: is ook correct

Domein: Blanco

Wachtwoord opslaan aangevinkt.

Servertype en accountnaam kan ik niet selecteren

Netwerk: Internet

Server inkomend: pop.orange.nl

uitgaand: smtp.orange.nl

verificatie en ssl niet aangevinkt

download: alle berichten

eerste 500 bytes

AUtomatich verbinding maken: 1x per dag

Specs Telefoon: SPV E200 smartphone 2002, windows 3.0, service pack 1.3.5.6 (UK)

Wie o wie heeft de oplossing? Want die **emels van Orange Technical kom niet verder dan alles resetten en opnieuw instellen, is trouwens volgens mij het enigste antwoord dat ze kennen!

Link to comment
Share on other sites

Guest CarinaGTi

Na een paar dagen zoeken en stoeien ben ik er zelf achter gekomen dat het probleem niet zat in de configuratie van de account. Na nagedacht te hebben over wat er nog meer bij komt kijken dacht ik aan de verbindingsinstellingen. En jawel hoor onder Instellingen => dataverbindingen stond mijn Wap verbinding niet meer op Internet GPRS. Die weer daarop ingesteld en voila hij doet het weer. Joost mag weten hoe dat in eerste instantie kon gebeuren omdat ik bij die functie niet eens in de buurt ben geweest.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest UrbanLegend

He Carina,...

Ik heb onlangs de GPRS settings via een CAB bestand ingevoerd en daar staat mijn Wap verbinding op "share" (what the hell dat ook betekenen mag...stond hij daar bij jou ook op?? ik ben dit aan het testen terwijl ik typ, dus eens kijken wat het oplevert...

Link to comment
Share on other sites

share is de oud naam van dutchtone nu orange world maar de cab op modaco is van orange.nl maar orange zijn niet zo snel om te updaten de naam :lol: :( :D

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.