Guest Animefan Posted January 3, 2005 Report Posted January 3, 2005 Hmm ja topics navn siger lidt sig selv. Komer MPx220 til DK? Ved nogen det? Og jeg troede egentlig den var blevet kaldt tilbage? Men i NEWS er der lige lavet en cradle til den.. Så den må vel være tilbage på markedet eller? :roll:
Guest Maves Posted January 3, 2005 Report Posted January 3, 2005 Hmm ja topics navn siger lidt sig selv. Komer MPx220 til DK? Ved nogen det? Og jeg troede egentlig den var blevet kaldt tilbage? Men i NEWS er der lige lavet en cradle til den.. Så den må vel være tilbage på markedet eller? :roll: <{POST_SNAPBACK}> Hej! Vi får den her i januar måned i Sonofon til 3999,- med Kvantum 199 Maves
Guest vinterbird Posted January 3, 2005 Report Posted January 3, 2005 Er der så nogen mulighed for at MPx snart udkommer? Og vil den så også komme til DK?
Guest Animefan Posted January 4, 2005 Report Posted January 4, 2005 Hej! Vi får den her i januar måned i Sonofon til 3999,- med Kvantum 199 Maves <{POST_SNAPBACK}> Får de den ikke osse hos Orange? Vides det? For der har de den jo nok lige så billigt som de andre smartphones. Dvs 3500 sim-unlocked. Kostede E200 i al fald. Gider ikk give 4000kr for den og så 1200 oven i... Sonofon og TDC er blevet syge i hovedet...
Guest Jakob Posted January 5, 2005 Report Posted January 5, 2005 Får de den ikke osse hos Orange? Vides det? For der har de den jo nok lige så billigt som de andre smartphones. Dvs 3500 sim-unlocked. Kostede E200 i al fald. Gider ikk give 4000kr for den og så 1200 oven i... Sonofon og TDC er blevet syge i hovedet... <{POST_SNAPBACK}> Du kan få den for 2547 + moms hos Dangaard - ulåst. Dvs prisen bliver 3375 eller sådan noget, så Sonofon prisen lyder helt ude i hampen. /J
Guest Jakob Posted January 5, 2005 Report Posted January 5, 2005 Er der så nogen mulighed for at MPx snart udkommer? Og vil den så også komme til DK? <{POST_SNAPBACK}> MPx er på vej - men min personlige mening er at det er en "død" telefon. Jeg prøvede den første gang i dec 2003 og igen i april 2004. Det var da et lækkert legetøj - bestemt, og det var lige der man blev fascineret af Qwerty tastatur etc i en telefon - wow. Men du vil sikkert skuffes over hardwaren som er designet for mere en 1 år siden. Det var samtidigt vi så og prøvede Mpx100 som blev taget af tapeten fordi C500 er klart overlegen. Hvis jeg skulle vælge - lige nu idag - og skulle have et PPC-device, så ville jeg går efter HTC Magician aka Imate Jam og hvad-den-nu-hedder. /J
Guest Animefan Posted January 6, 2005 Report Posted January 6, 2005 MPx er på vej - men min personlige mening er at det er en "død" telefon. Jeg prøvede den første gang i dec 2003 og igen i april 2004. Det var da et lækkert legetøj - bestemt, og det var lige der man blev fascineret af Qwerty tastatur etc i en telefon - wow. Men du vil sikkert skuffes over hardwaren som er designet for mere en 1 år siden. Det var samtidigt vi så og prøvede Mpx100 som blev taget af tapeten fordi C500 er klart overlegen. Hvis jeg skulle vælge - lige nu idag - og skulle have et PPC-device, så ville jeg går efter HTC Magician aka Imate Jam og hvad-den-nu-hedder. /J <{POST_SNAPBACK}> For mig virker den helt perfekt. Den kan køre java skod, er hurtigere end E200, har 1,2 megapixel kamera, er klap ud telefon, WIndows 2003 SE. Mangler bare at den udkommer og nogen gider købe min E200 :)
Guest DaFosia Posted January 6, 2005 Report Posted January 6, 2005 (edited) Du kan få den for 2547 + moms hos Dangaard - ulåst. <{POST_SNAPBACK}> Den kan nu fås for 2457 + moms hos Dangaard! :) :cheesy: Edited January 6, 2005 by DaFosia
Guest Maves Posted January 6, 2005 Report Posted January 6, 2005 I glemmer bare lige at man skal have et cvr nr. for at handle med Dangaard, og det var kun en vejledne pris jeg har fra sonofon, og så vidt jeg ved, er det "kun" sonofon der har retten til at sælge den de første par uger, ligesom Samsung D500... Maves
Guest Animefan Posted January 6, 2005 Report Posted January 6, 2005 Den kan nu fås for 2457 + moms hos Dangaard! :) :cheesy: <{POST_SNAPBACK}> Så skal jeg bar lige skrabe penge sammen...
Guest Maves Posted January 7, 2005 Report Posted January 7, 2005 Står med et eksemplar i hånden nu :) Den ligger lige nu i ca. 2499,- ved oprettelse af kvantum 199. Så jeg skal bestemt have denne model når den kommer i handel, det skal lige siges det er test version jeg står med nu :( Maves
Guest Animefan Posted January 10, 2005 Report Posted January 10, 2005 Er der stadig ingen der kan sige mig om Orange får den? Gider virkelig ikke have et skod abonnement som det der med 199 om måneden! ALDRIG.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now