Guest Animefan Posted January 4, 2005 Report Posted January 4, 2005 Hmm ja.. Spørgsmålet er: Hvordan kan jeg afspille den her film? Det er en film i MPEG format. den fylder 36 mb på min computer og varer ca 4 min. Det e ren musikvideo. Den kører fint på min PC men temmelig slow.. noget med 2,4 fps i Pocket TV Classic. Hvad kan jeg gøre for at få den til at virke?
Guest MoRFLeZ Posted January 9, 2005 Report Posted January 9, 2005 Hmm ja.. Spørgsmålet er: Hvordan kan jeg afspille den her film? Det er en film i MPEG format. den fylder 36 mb på min computer og varer ca 4 min. Det e ren musikvideo. Den kører fint på min PC men temmelig slow.. noget med 2,4 fps i Pocket TV Classic. Hvad kan jeg gøre for at få den til at virke? 1) Komprimere den til smartphone mpeg format så den kører hurtigere i Pocket TV 2) Konvertere den til smartphone divx format og så afspille den i Betaplayer Ville nok foretrække nr 2
Guest Animefan Posted January 9, 2005 Report Posted January 9, 2005 1) Komprimere den til smartphone mpeg format så den kører hurtigere i Pocket TV 2) Konvertere den til smartphone divx format og så afspille den i Betaplayer Ville nok foretrække nr 2 <{POST_SNAPBACK}> Jamen med hvad skal jeg konvertere den? :D
Guest MoRFLeZ Posted January 10, 2005 Report Posted January 10, 2005 Jamen med hvad skal jeg konvertere den? :D Altså Animefan .. du er da ikke newbie *smirk*! Search funktionen virker stadig, selvom MoDaCo har fået en lille opdatering *færdig med at drille*! Okay anywayz, Betaplayer afspiller jo divx klip, jeg bruger PocketDivxEncoder til at konvertere min klip, og de kører helt perfekt i afspilleren. Download den her: http://divx.ppccool.com/
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now