Guest roma0803 Posted February 23, 2005 Report Share Posted February 23, 2005 Vandaag heb ik mijn MPx220 ontvangen en kwam tot de volgende constatering: indien ik wordt gebeld en het nummer van de beller is niet bekend, dan verschijnt in het display "Onbekend Aantal". Een niet geheel ondenkbare fout sinds "number" vertaald "aantal" betekent, maar toch knullig... Ik weet niet of dit al eerder genoemd is door iemand, m'n search leverder daarin niets op. Ik wou het toch ff kwijt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest simonslim Posted February 23, 2005 Report Share Posted February 23, 2005 Vandaag heb ik mijn MPx220 ontvangen en kwam tot de volgende constatering: indien ik wordt gebeld en het nummer van de beller is niet bekend, dan verschijnt in het display "Onbekend Aantal". Een niet geheel ondenkbare fout sinds "number" vertaald "aantal" betekent, maar toch knullig... Ik weet niet of dit al eerder genoemd is door iemand, m'n search leverder daarin niets op. Ik wou het toch ff kwijt. <{POST_SNAPBACK}> net als dat bij mijn eerste SPV met nieuwste NL rom de optie 'Fliegtuigmodus' bestaat... altijd gedacht dat dat met een V was... :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now