Jump to content

Ervaringen MPX220


Guest erwin.50bmg

Recommended Posts

Guest erwin.50bmg

Ik zit er over te denken om een motorola mpx220 te kopen ik heb nu een spv c500. Ik zou graag jullie ervaringen met dit toestel willen weten. Het gaat mij voornamelijk om geluidskwaliteit, batterijduur, camera en storingen. Ik hoor namelijk verschillende verhalen van slecht tot heel goed toestel.

Alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest Bygones

Ik zou t niet doen, telecom gaat heel snel en dit toestel was half jaar geleden gepland uit te komen maar o.a. vanwege 'slechte' kwaliteit camera uitgesteld.

Half jaar geleden zou ik waarschijnlijk 'ja' hebben gezegd, verder heb ik gehoord dat standby tijd tegenvalt en dat de camera nog steeds niet geweldig is.

Verder is ie best groot. Lijkt wel een I-mode telefoon van de kpn. Ik zou dus nu niet doen.

bygones

Link to comment
Share on other sites

Guest roma0803
Ik zou t niet doen, telecom gaat heel snel en dit toestel was half jaar geleden gepland uit te komen maar o.a. vanwege 'slechte' kwaliteit camera uitgesteld.

Half jaar geleden zou ik waarschijnlijk 'ja' hebben gezegd, verder heb ik gehoord dat standby tijd tegenvalt en dat de camera nog steeds niet geweldig is.

Verder is ie best groot. Lijkt wel een I-mode telefoon van de kpn. Ik zou dus nu niet doen.

bygones

<{POST_SNAPBACK}>

Ik vraag me af waar jij woont, het toestel is hier (Nederland) toch al zeker een aantal maanden te verkrijgen. De stand-by valt mee, maar als je bereid bent 10 euro te besteden aan een polymeer accu, dan heb je daar geen probleem meer mee. Mijn standby, inclusief bellen en bluetooth onafgebroken aan is nu toch zeker meerdere dagen.

Camera is ronduit waardeloos te noemen, en vergelijking met somminge 300k camera's. Ja, hij is groot (hoewel dat relatief is) maar kan dan ook onwijs veel. Ik ga uit m'n dak met TomTom mobile ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ik heb sinds 5 september een mpx220 en bevalt tot nu toe goed, batterij gaat wel snel als je met BT bezig bent, voor de rest vind ik het idiaal dat je agenda en contactpersonen zo kunt synchroniseren met outlook op je pc.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.