Jump to content

Problemen met Camera


Guest Tomvdz

Recommended Posts

Guest Tomvdz

Hoi,

Ik heb nu zo'n 2 weken een orange spv C500, hij werkt perfect maar ik heb 1 probleem. Ik heb mijn camera ingesteld op opslaan op de SD, foto's maken gaat goed maar soms als ik een video wil maken zegt hij dat er te weinig ruimte is, ook al geeft hij rechts in de hoek aan dat ik nog 10 minuten kan filmen. Na 2 seconden stopt hij dan. Dit probleem is meestal over als ik hem opnieuw opstart. maar dit blijft onregelmatig terug komen.

Kan iemand me uitleggen hoe dit komt??

Link to comment
Share on other sites

Guest hollykok
Hoi,

Ik heb nu zo'n 2 weken een orange spv C500, hij werkt perfect maar ik heb 1 probleem. Ik heb mijn camera ingesteld op opslaan op de SD, foto's maken gaat goed maar soms als ik een video wil maken zegt hij dat er te weinig ruimte is, ook al geeft hij rechts in de hoek aan dat ik nog 10 minuten kan filmen. Na 2 seconden stopt hij dan. Dit probleem is meestal over als ik hem opnieuw opstart. maar dit blijft onregelmatig terug komen.

Kan iemand me uitleggen hoe dit komt??

<{POST_SNAPBACK}>

Dat is heel irritant, heb ik ook. Je kan als de camera aanstaat wel wisselen tussen het opnemen op het geheugen van de tel. of het geheugen van je sd-kaartje. Dit kan je doen door op de 4 te drukken. Ik vind buiten dit probleem dat er sowieso heel veel vage dingen zijn die niet werken zoals het zou moeten op die klote spv. Vindt het maar een onstabiel kutding. Bluetooth komt ook niet in de juiste mappen van mijn sd kaart terecht als het al werkt, maar deze probeert hij op mijn vaste geheugen te zetten "die dan vol is" volgens de telefoon. Binnenkort maar de Nokia 6630 kopen denk ik :D

Link to comment
Share on other sites

Guest peekie

Probeer het engels update , ik heb geen problemen meer en kun tot mijn sd kaart vol is filmen , het engels update heeft ook nederlands bij

Link to comment
Share on other sites

Guest Tomvdz
Probeer het engels update , ik heb geen problemen meer en kun tot mijn sd kaart vol is filmen , het engels update heeft ook nederlands bij

<{POST_SNAPBACK}>

ja die wil ik wel installeren maar dan heb je een simlock vrije telefoon nodig. weet iemand hoe ik die (gratis) kan verwijderen?

Link to comment
Share on other sites

Guest peekie
ja die wil ik wel installeren maar dan heb je een simlock vrije telefoon nodig

nee een toestel met een simlock werkt ook met het update :D

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.