Guest smedev Posted April 30, 2005 Report Posted April 30, 2005 Min e200 har ikke IPSM, så jeg kan ikke åbne fx. .cab filer eller håndtere programmer i det hele taget. Her er et citat fra 'The first 48 hours with the Smartphone' : http://www.modaco.com/First_48_Hours_with_...one-t89276.html '3, .cab Now these files are another easy install With the phone connected to the PC open Activesync and go to IPSM\Windows\Start Menu\Accessories Place the cab you wish to install there' IPSM\Windows\Start Menu\Accessories har jeg **** ikke, når jeg går ind og kigger med 'Active Sync Explore' Har jeg et helt forkert OS ? '---2003 version 4.20.0 (Build 13288) håber at nogen derude kan hjælpe smedev
Guest Animefan Posted May 1, 2005 Report Posted May 1, 2005 på en e200 hedder mappen \storage ;) Min e200 har ikke IPSM, så jeg kan ikke åbne fx. .cab filer eller håndtere programmer i det hele taget. smedev <{POST_SNAPBACK}>
Guest smedev Posted May 2, 2005 Report Posted May 2, 2005 på en e200 hedder mappen \storage ;) <{POST_SNAPBACK}> .CAB skulle i ----> Startup mappe! tak for hjælpen
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now