Jump to content

C550 i Danmark...hvordan og hvornår


Guest spider

Recommended Posts

Guest spider

Så kan det ses at C550 så småt er ved at vise sit ansigt....men vil den også vise sig i lille DK....hvis JA..Hvor?...og hvornår? nogen der ved noget?

Link to comment
Share on other sites

Guest spider

ellers er det vel muligt at købe den igennem Modaco..eller? så ihvertfald at man kunne købe andre tlf så det burde vel være muligt....så også at de sendte til feks DK

Tror ikke at feks Sonofon langer dem over disken, men måske Telia efter de har overtaget Orange....

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Du kan selvfølgelig altid importere eller købe over ebay - troede dit spørgsmål lød på, om nogle selskaber ville sælge den direkte her i Danmark.

Sonofon sælger i forvejen qtek telefoner, så tror ikke det er så usandsynligt at de også sælger denne.

Link to comment
Share on other sites

Guest spider

say WHAT !!!! sælger sonofon Qtek tlf (ikke PDA)...det var pokkers...ser lige om jeg kan se det på nettet..

ja mit sp. lød orindeligt på om nogle herhjemme ville sælge dem, men hvis ikke må man jo ty til andre metoder....

Link to comment
Share on other sites

Guest spider

damn...det gør de skisme....det anede jeg ikke....

Har lige spurgt dem om de får C550 hjem (evt under et andet navn)...venter lige på svar fra dem...

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

=) yeeeeps det gør de! Vi kan i hvert thi fald bestille dem hjem i Elgiganten med Sonofon abonnement ... men endnu intet nyt om SPV C550 Qtek modellen! Og priserne er RET heftige i forhold til Orange's priser på C500

Link to comment
Share on other sites

=) yeeeeps det gør de! Vi kan i hvert thi fald bestille dem hjem i Elgiganten med Sonofon abonnement ... men endnu intet nyt om SPV C550 Qtek modellen! Og priserne er RET heftige i forhold til Orange's priser på C500

<{POST_SNAPBACK}>

Det har vel noget at gøre med, at ingen andre operatører end Orange nogensinde har troet på Windows Smartphones til "normale" brugere... Hvilket svarer meget godt til den gode gamle "Den personlige computer vil aldrig kunne finde anvendelse i det private hjem..." og "Pocket PCen er stendød"... Man græmmes... Det er sgu sørgeligt at de mennesker der sidder i teleselskaberne og skal kigge ind i fremtiden sidder med store dumme Nokiabriller... Nokia, der lige nu reklamerer med "MP3 telefonen"... Ja, juhuuu, Nokia.

Link to comment
Share on other sites

Guest spider

gir dig helt ret TVO, tror at selskaberne sidder med skyklapper på....det er lidt i stil med at reklamere med at man lave sin tlf HELT personlig ved at skifte et cover....ET COVER...HAHAHA...men mange hopper jo på den....desværre....og det er DET der tæller ...men det er vist også tydeligt at se på de reklamer der bliver smidt ind af døren, at det ikke ligefrem er Smartphone segmentet der bliver fokuseret på

Anyways jeg har lige fået svar fra Sonofon og de siger at QTEK modellen kommer til at hedde 8100 (som vi øvrigt kunne finde ud af her på forumet anyway) MEN han kunne ikke sige noget om hvornår de fik den, men dvs at de er klar over at den kommer og at de sikkert vil have den på lager inde for en overskuelig fremtid...og når den kommer ville den være at finde på deres hjemmeside og i samme sekund det sker så vil det være muligt at bestille den on-line...

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Hmm så vidt jeg ved, har Qtek 8100 så ikke kun VGA kamera?!

SPV C550 har 1,3 mp ... én af grundene til at jeg ville opdatere, er kameraet.

Link to comment
Share on other sites

Guest spider

Men ifølge "expansys" (http://www.expansys.dk/product.asp?code=123879) så har Qtek versionen 1,3 Mpix cam og QVGA skærm, dog står pixel antallet der ikke...men har i et andet link der viser dette

?

Jeg vil da nok sige at jeg hellere vil ha' Orange modellen da den har bedre specs (hvis det med skærm og kamera er tilfældet), og så er jeg mindre interesseret i hvordan den ser ud....troede faktisk at de var ens, så jeg er da glad for at jeg ikke har købt Qtek på forhånd..jeg ville godt nok ha følt mig snydt....MEN er der nogle der kan af- eller -bekræftige det med kameret og skærmen?

Så også at der er LED backlight!!! kan det passe? har C550 og C500 også det?

Link to comment
Share on other sites

Guest spider

nu er jeg skisme godt nok forvirret....jeg anede ikke der var både en 8100 og en 8200...men det ser ud til at 8200 er nøjagtig som C550 hvorimod 8100 er en form for "limiteret udgave" (eller hva man nu skal kalde det) eller er jeg helt galt på den....og er den eneste forskel så opløsningen på kamerat og skærmen eller er der mere? Jeg kan også se at nogle siger at der er 32 MB ram og andre siger der er 64 MB ram på 8200 (på de links der er anført ovenfor) nogen der ved noget om det?

@Morflez: vd du noget om evt priser på disse to eller hvordan var prisforskellen på dem du nævnte før...måske der kan bruges som rettesnor..?

Link to comment
Share on other sites

Guest banzaixb

De har hver 64 mb ram som bruges til styresystemet, og 32 mb ram som bruges til lagring af hvad du nu har lyst til at smide på den, plus mini sd kortet :)

En 8100 er ligesom en SPV C500, men den har bare de der musik knapper.

En 8200 er præcis som SPV C550, med samme funktioner, og samme look.

Jeg var forresten nede i en Telia butik for at høre ang Qtek telefoner, og de havde fået én model hjem;

Qtek 8020 - http://www.mobilsiden.dk/telefoner/show.php?visSide=1842

Den er så ligesom en SPV C500, den har de samme knapper og funktioner.

Prisen var vist omkring 2900,-, med abo. Ret pepperet :S

/banzai

Edited by banzaixb
Link to comment
Share on other sites

Guest banzaixb

Det havde jeg ikke lige lagt mærke til, men det er nok fordi at den har 64 mb ram som man kan bruge til hvad man vil, istedet for de 32 :)

/banzai

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.