Jump to content

Qtek 8020: GPRS instellingen Vodafone


Guest ridmaur

Recommended Posts

Guest ridmaur

Ik heb mijn i-Mate SP3i voorzien van een Qtek 8020 ROM upgrade (instructies zijn hier elders op MoDaCo te vinden). Het wachten op een ROM upgrade van de i-Mate SP3i duurde me te lang. Alleen ben ik mijn instellingen voor GPRS kwijtgeraakt en probeer ik dit nu weer opnieuw te configureren. Helaas krijg ik maar geen verbinding.

Ik creeer een nieuwe GPRS Connectie in Edit Connections (te vinden in Start | Settings | Data Connections).

De instellingen die ik ingeef zijn:

Internet Connection: Vodafone Web

Connects To: The Internet

Access Point: web.vodafone.nl

User Name: vodafone

Password: vodafone

Primary DNS: 0.0.0.0

Secondary DNS: 0.0.0.0

IP-address: 192.168.251.150:9201

Vervolgens selecteer ik Vodafone Web als keuze voor Internet Connection.

In IE heb ik in Options | Connections, Automatically detect settings niet aangevinkt en bij Select Networ 'The Intenet' gekozen. Helaas werkt niet. Ik heb met Vodafone gebeld en die gaven als enig alternatief een ander poortnummer (8799 i.p.v. 9201).

Kan iemand mij verder helpen?

groet

Rob

Link to comment
Share on other sites

Guest ridmaur

Kan echt niemand me helpen? Ik heb zo'n beetje alle mogelijkheden geprobeerd maar ik krijg telkens de melding: "Kan geen verbinding maken. Controleer of u toegang heeft tot het netwerk en probeer het opnieuw".

Kan iemand misschien bevestigen dat de Qtek 8020 upgrade ROM deze problemen kan veroorzaken op mijn i-Mate SP3i. En als dat zo is, hoe kan ik dan terug naar een iMate ROM?

groet

Rob

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest roma0803
Kan echt niemand me helpen? Ik heb zo'n beetje alle mogelijkheden geprobeerd maar ik krijg telkens de melding: "Kan geen verbinding maken. Controleer of u toegang heeft tot het netwerk en probeer het opnieuw".

Kan iemand misschien bevestigen dat de Qtek 8020 upgrade ROM deze problemen kan veroorzaken op mijn i-Mate SP3i. En als dat zo is, hoe kan ik dan terug naar een iMate ROM?

groet

Rob

<{POST_SNAPBACK}>

Heb je GPRS al wel op je abo (gratis) laten activeren door de Klantenservice?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.