Jump to content

SD-kort HJÆÆÆÆLP


Guest buller-michael

Recommended Posts

Guest buller-michael

Mit SPV E200 kan ikke læse kort mere... Det skete i går aftes ligepludselig... Jeg havde købt en 1gb kort og skulle flytte data fra mit gamle 128mb kort og da jeg så tog mit 1gb kort ud og satte det ind igen ville den ikke læse det...

Og nu kan den ikke læse nogen kort har 3 dorskellige SD kort og den vil ikke læse nogen af dem... Normalt reagere tlf'en med at skærmen tænder når man sætter et kort i men nu sker der intet...

HJÆLP hvad kan jeg gøre, hvad er der galt....

Gider ikke bare købe en ny mobil da jeg er meget glad for den og ikke har økonomi til det....

Link to comment
Share on other sites

Guest buller-michael
Mit SPV E200 kan ikke læse kort mere... Det skete i går aftes ligepludselig... Jeg havde købt en 1gb kort og skulle flytte data fra mit gamle 128mb kort og da jeg så tog mit 1gb kort ud og satte det ind igen ville den ikke læse det...

Og nu kan den ikke læse nogen kort har 3 dorskellige SD kort og den vil ikke læse nogen af dem... Normalt reagere tlf'en med at skærmen tænder når man sætter et kort i men nu sker der intet...

HJÆLP hvad kan jeg gøre, hvad er der galt....

Gider ikke bare købe en ny mobil da jeg er meget glad for den og ikke har økonomi til det....

<{POST_SNAPBACK}>

Det er lige meget nu problemmet er løst.... Jeg puttede bare kortet ind og ud en masse gange....

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.