Jump to content

Homescreen til QTEK 8310


Guest TKJ

Recommended Posts

Hej hej

Jeg har ledt rundt her på Modaco, men synes det er forholdsvist uoverskueligt. Homescreens er så vidt jeg kan se delt op efter emner, og ikke efter om de virker på 2005 fx..

Det er tænkeligt, at jeg er utroligt doven, men er der nogen der har fundet noget godt til QTEK 8310?? Altså homescreens. :)

TKJ

Link to comment
Share on other sites

der er en schweitzisk gut der hedder noget med Kleinweider eller noget i den retning - han laver 8310 hoemscreens..

glædelig jul

/J

Hej hej

Jeg har ledt rundt her på Modaco, men synes det er forholdsvist uoverskueligt. Homescreens er så vidt jeg kan se delt op efter emner, og ikke efter om de virker på 2005  fx..

Det er tænkeligt, at jeg er utroligt doven, men er der nogen der har fundet noget godt til QTEK 8310?? Altså homescreens.  :)

TKJ

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

der er en schweitzisk gut der hedder noget med Kleinweider eller noget i den retning - han laver 8310 hoemscreens..

glædelig jul

/J

<{POST_SNAPBACK}>

Tak tak :-)

Og tak i lige måde

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest jakobdam

Modacos homescreensektion har nu fået en speciel QVGA-afdeling...

Der er så en del plugins der kun virker på C550, og ikke de nyere Faraday og Tornado enheder. Men der er da nogle ret ok imellem. ;)

Jeg har lavet en udgave af mit popup homescreen her:

http://www.vildmedmobil.dk/index.php?side=601&v=202

Det passer til QTek 8310 (idet det er den telefon jeg har brugt til at teste det på) :D - og andre QVGA-enheder med Windows Mobile 5.0.

Der kommer et mere i løbet af det næste stykke tid (GIMP style), der er baseret på samme popup princip...

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.