Jump to content

Orange World instellen op SPV M3000 (HTC Wizard)


Guest saku

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb op mijn spv m3000 de laatste engelse qtek rom geinstalleerd, dat draait perfekt alleen ik ben nu de orange world instellingen kwijt..

Ik heb zitten zoeken en zoeken op allerlei site en wel het een en ander gevonden maar nergens een kant en klaren oplossing voor de spv m3000 of wm5 pocket edition.

Qtek heeft een cab file waardoor je in een keer je operator instellingen goed zet, alleen orange world stelt dit bestand niet in.

Met de originele rom van orange switched de spv netjes van orange gprs naar orange world en viceversa als je sites binnen of buiten orange world bezoekt. Dit wil ik graag weer terug.

Helemaal mooi zou zijn als iemand een cab file heeft of uit de nederlandse rom kan trekken waar alle instellingen dan meteen goed in staan. Liefst nog met de gratis internet truuk! (poort 5080 proxy etc).

Alvast bedankt en groeten Sander

edit: de 2 pinned berichten over de c500/c550/m1000/m500 lijken niet te werken op de m3000

edit2: ik heb het inmiddels gevonden door de laatste orange nl rom update te installeren en daar het bijgevoegde cab bestand uit de extended rom te halen. draai dit bestand en je gprs orange world instellingen staan weer goed.

P_Conn_ONL_Mar02_Wizard.cab

Edited by saku
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 11 months later...
Guest borra

zooo, eindelijk. een werkend oplossing.. super! dank je Saku.

ben twee keer lang orange shop geweest, en moest te maken met medewerkers die er niks van begrijpen :rolleyes: .

86 minuten gesproken met klantenservice zonder resultaat (zonde van m'n lieve belminuten <_< )...

nu loopt ie als een zonnetje.

goed werk man.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.