Jump to content

Ikk installer ?

Recommended Posts

Guest Bartman
Posted

Når jeg prøver at installer nogle spil og programmer (kun nogle) så kommer den op med denne oplysning:

Installationen mislykkedes. Programmet eller instillingen kunne ikke installers, fordi det/den ikke har tilstrækkelig systemrettigheder. Kontakt tjenesteudbyderen for yderlig oplysninger

Kan det være fordi den ikk er blevet software unlocked endnu ?, for det har jeg ikk fået gjort da mit GPRS ikk er helt oppe og køre endnu

Guest Crispy
Posted
Kan det være fordi den ikk er blevet software unlocked endnu ?

Ja, prøv at unlocke den med OTA.

Guest Sonofon Boy
Posted

Hvis du går ind på Oranges site for udviklere behøver du ikke ha GPRS for at unlocked din telefon!

Posted
Hvis du går ind på Oranges site for udviklere behøver du ikke ha GPRS for at unlocked din telefon!

Jo, det skal du faktisk. Du skal have været på nettet med GPRS mindst én gang for at telefonens ip er registreret ved Orange - ellers kan du ikke bruge EMEI-nummeret på sitet. Men én gang skulle være nok.

Guest Sonofon Boy
Posted

Jeg har aldrig været på nettet med minSPV, og min er unlocked fra oranges site.!

Når den går på nettet for at vise den side hvor der står at den er låst op, skal du jo bare trykke stop! (håber i kan følge mig)

Så det behøves ikke!

Sono

Posted
Jeg har aldrig været på nettet med minSPV, og min er unlocked fra oranges site.!

Når den går på nettet for at vise den side hvor der står at den er låst op, skal du jo bare trykke stop! (håber i kan følge mig)

Så det behøves ikke!

Sono

Du har sikkert været registreret i forvejen. Det er kun hvis man har problemer med at bruge OTA, at man skal logge på nettet en enkelt gang.

Guest Bartman
Posted

Så fik jeg den endelig på GPRS, så nu har jeg fået den "Unlocked" men jeg har ik fået bekræftelsen endnu, men der stod jo også at den ville komme inden for 5 min.. :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.