Guest Crispy Posted July 27, 2003 Report Posted July 27, 2003 Som det kan ses i min sig har jeg opdateret min SPV med I-mate softwaren. Alt virker fuldkommen genialt, pånær at jeg ikke kan få den til at skrive æ,ø og å. Den kan sagtens vise dem, så den burde selvfølgelig også kunne skrive dem! Hvordan ændrer man keyboard layoutet til dansk?? kan man det? ... Hvis ikke er der evt. en metode ala "Alt + ANSCII kode" som i Windows? PS: Er der nogen som ved om den dansk T9 fil kan bruges? Den hedder t9danish.dll og ligger i Windows på Orange opdateringer ... Men den kan vist ikke kopieres da den ligger i romen ... hmmm ..
Guest Deno123 Posted July 27, 2003 Report Posted July 27, 2003 Alt virker fuldkommen genialt, pånær at jeg ikke kan få den til at skrive æ,ø og å. Den kan sagtens vise dem, så den burde selvfølgelig også kunne skrive dem! Det passer jo ikke helt.. Med den første rom i spv'en kunne den jo også vise æ,ø og å men kunne ikke skrive, som Orange "pragtfuldt" forklarede at det var en engelsk rom.. Kunne dette muligvis være tilfældet til at du ike kan skrive dem??
Guest Crispy Posted July 27, 2003 Report Posted July 27, 2003 Det passer jo ikke helt.. Med den første rom i spv'en kunne den jo også vise æ,ø og å men kunne ikke skrive, som Orange "pragtfuldt" forklarede at det var en engelsk rom.. Kunne dette muligvis være tilfældet til at du ike kan skrive dem?? Jo det kunne det godt, I-mate romen er engelsk! ... Stadigvæk, det kan da ikke være fuldkommen umuligt at skrive de 3 bokstaver kan det?!?! ... Selv med en engelsk rom?
Guest Deno123 Posted July 27, 2003 Report Posted July 27, 2003 det tror jeg desværre... Med mindre at du må en eller anden måde kan få kopieret t9 filen over i I-Mate rommen.. Men det tror jeg desværre heller ikke at man kan..
Guest Crispy Posted July 27, 2003 Report Posted July 27, 2003 Nå, men ... så kan jeg bare håbe på at du tager fejl så :wink:
Guest Deno123 Posted July 27, 2003 Report Posted July 27, 2003 håber da også lidt selv på at jeg tager fejl... Der må da også være nogle kloge hoveder inde på dette forum som har mere forstand på det.. :roll:
Guest NederSoren Posted July 27, 2003 Report Posted July 27, 2003 er ikke sikker.. men tror at midnight arbejde med at få andre t9'ere over på telefonen.. prøv at skrive til ham, det kan være han kan hjælpe hvis han fik det til at lykkes, og hvis det overhovedt var det han prøvede på :)
Guest MoRFLeZ Posted July 28, 2003 Report Posted July 28, 2003 Har ikke haft mulighed for at teste - men prøv at læse denne post: >>Click Me Ved heller ikke hvor praktisk det er!
Guest Crispy Posted July 28, 2003 Report Posted July 28, 2003 Takker MoRFLeZ, du er en skat :wink: ... Det var lige sådan en slags læsning jeg tænkte på! ... Det virker fint!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now