Jump to content

Backdatering.


Guest Sonofon Boy

Recommended Posts

Guest Sonofon Boy

Problemer igen...

jeg prøvede med "ver. 1.5 til Qtek 7070" på min SPV, men jeg er blevet lidt træt af at man ikke man skrive æ, og ø med de "danske" bogstaver, men jeg kan ikke opdatere tilbage til den gamle fra oranges site.

Den skriver bare fejl...

Hvad skal jeg gøre?

Sono

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
... men jeg er blevet lidt træt af at man ikke man skrive æ, og ø med de "danske" bogstaver ...

Har du prøvet det der trick med remote viewer og copy paste? Så kan du bruge æ,ø og å i SMS/MMS/Email. Det skulle gerne virke med Qtek også!

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonofon Boy

nej det har jeg ikke prøvet. men mit problem nu er at jeg ikke kan få SPV'en startet fordi der ikke kan installeres nogle softwarer.

Den viser bare dette billede hver gang og je har prøvet med 1,3, I-mate, og Qtek7070.

Nogle go'e forslag?

Sono

fejl....jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonofon Boy

ja, det er den eneste måde det kan gøres på, hvis den er slukket og jeg sætter den i cradlen tror jeg det staves, så starter den selv op i Canary Mode!

Link to comment
Share on other sites

Ked af at skulle svare dette...

Min gode kammerat forsøgte det samme mht. nedgradering af en Tanager, som gik i badword. Den eneste løsning var en refalsh hos Teleservice - en reflash fra SD-kort i O-bixen virkede ikke.

Surt - men eneste vej.

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Har kørt Qtek i et par uger .. men er blevet lidt træt af mangel på æ ø og å .. samt skal jeg lige afprøve en teori om noget software der ikke kører så godt på Qtek ... så har lige "nedgraderet" til den danske update 1.3.6.24 (eller hvad den hedder). Det foregik helt uden problemer, prøv eventuelt fra en anden PC. Det virker for nogen!!

Prøv at lave en hard reset inden du kører opdateringen.

O-bix = Orange butik

Flash = Opgradere / nedgradere / sætte ny software ind / whatnot

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonofon Boy
Har kørt Qtek i et par uger .. men er blevet lidt træt af mangel på æ ø og å .. samt skal jeg lige afprøve en teori om noget software der ikke kører så godt på Qtek ... så har lige "nedgraderet" til den danske update 1.3.6.24 (eller hvad den hedder). Det foregik helt uden problemer, prøv eventuelt fra en anden PC. Det virker for nogen!!

Jaah, det var det samme jeg blev træt af! men der med en anden computer tror jeg sku jeg skal prøve...

Link to comment
Share on other sites

Husk at have laderen i holderen - fonen suger meget strøm ved flash. Husk det brændes i en EEPROM - Electric Erasable Programmable Read Only Memory... - tror jeg nok...

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonofon Boy

Laderen er i cradlen, alt er som det skal være.

Jeg prøver at gøre som MoRFLeZ sagde, "prøv en anden computer!"

en af mine venner har en SPV, tror jeg prøver hans...

____________________

Sono

SPV: DOWN...

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonofon Boy
prøv eventuelt fra en anden PC. Det virker for nogen!!

Jep. Du havde sku ret. Var nede hos en ven og prøve, og det virkede.

Total Optur :mrgreen:

_____________________

Sono

SPV: Orange

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest Sonofon Boy

Arrgh...

Det som at få stukket en pind i røven :-s

Sad igår aftes og skulle Opdatere min SPV.

Så kom fejlen jo, selvfølgelig...

Nu skal jeg vente helt til på Mandag for at få min SPV til at køre igen...

Sådan noget pis... :evil: :evil: :evil:

____________

Sono

SPV: Orange

Merry Christmas

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.