Jump to content

Overvejende køb af SPV


Guest vinterbird

Recommended Posts

For jeg får brug for min SNES Emulator da jeg skal til københavn i morgen og se på en fremvisning af et spil hos IO Interactive.

Nå så du mener at deres spil er så kedelige at det er nødvendigt at sidde spille super mario allstars under foredraget?? :) ... Altså vi kan da godt bytte plads hvis det er, IO interactive?, Ja tak! jeg kunne nok godt finde et par (milliarder) ting som er mindre interesant en spilfremvising hos dem!!!!! :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Guest vinterbird

Ja, det er IO Interactive dem bag Hitman 1 og 2 og snart Freedom Fighters (som jeg skal ud og se på).

Ikke fordi det bliver kedeligt (IOI skuffer aldrig - gratis frokost!), det var nu mere til den 4 timers lange togtur (jylland - sjælland).

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er IO Interactive dem bag Hitman 1 og 2 og snart Freedom Fighters (som jeg skal ud og se på).

Ikke fordi det bliver kedeligt (IOI skuffer aldrig - gratis frokost!), det var nu mere til den 4 timers lange togtur (jylland - sjælland).

Bare et teknisk spørgsmål. Hvordan kvilificere man til at komme med til sådan en fremvisning?

Link to comment
Share on other sites

Guest vinterbird

Vinder en konkurrence :)

i >PcPlayer var der en konkurrence hvori man kunne vinde et brsøg ud til IOI og se hvordan det gik med Freedom Fighters og prøve køre spillet, og så den 23/9 komme til release festen i KBH.

Vandt på det her:

Freedom Fighters, så smukt… Så flot..

Reder mig hver dag fra mine abstinenser med den dejlige Demo..

Endnu en dag tættere på release…

Endnu en dag tættere på mit besøg hos IO (lad mig vinde, be om!)

Dagen oprinder snart, vil gerne besøge IO..

Om jeg vinder ved jeg ikke…

Mon ikke jeg gør..?

Link to comment
Share on other sites

Guest vinterbird

Jep, det sjove er at konkurrence var udloddet 3 stedder (>PcPlayer, Boomtown.net og MSN). Jeg vandt så 2 stedder (er mand heldig?) så jeg tager en ven med!

Nu kunne Orange godt få fingeren ud og lade mig bruge min telefon, ifølge dem er den ikke oprettet endnu!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.