Jump to content

Bedste spil til SPV?


Guest vinterbird

Recommended Posts

Guest MoRFLeZ

Freeware bedste spil:

- Smartanoid (fåes når man bliver medlem af MoDaCo Plus - så det er måske ikke HELT freeware)

- Ellers syntes jeg at Xrick er sjovest (ww.4smartphone.dk)

Kommercielle spil:

- Pocket Mini Golf - GENIALT spil (læs eventuelt anmeldelse på www.4smartphone.dk)

Spillet er farverigt ... fed grafik, ganske okay musik ... og så er der masser af timers gameplay!

- Candy Catchup (igen ligger der en anmeldelse på www.4smartphone.dk)

GENIALT puzzle spil .. det er lidt svært at forklare hvad man skal .. men det holder!

begge spil kan købes hos www.handango.com

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Fungere relativt nemt .. du bruger bare dit visa-kort (eller dit moars .. eller din søsters .. eller hvem der nu er gammel nok til at have et) - og køber som i enhver anden online store.

Så får du tilsendt enten et password til et sted hvor du kan downloade .. eller du får tilsendt selve spillet .. det er super nemt.

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Jeg er enig med MoRFLeZ ..

Smartanoid og Xrick er to geniale spil.. selvom Xrick lider under en lille smule bugs (Men det overlever man når det er gratis)

De to andre spil har jeg desvære ikke prøvet, men Pocket Mini golf ser rigtigt godt ud methinks

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Ja Doom er også en klassiker! Det er super nemt at installere...

Lig exe filen her: Storage CardDoomSPV

Placer dernæst .wad filen her: Storage CardDoomSPVDoomSPV

Dernæst laver du en genvej til exe filen, som du placerer her: IPSMWindowsStartMenuGames

Og voila... du kan køre spillet fra en spil mappe der ligger i startmenuen!

Edited: Glemte at sige, at det er en fin lille port, dog ikke særlig stor. Mener der er 1 eller 2 baner, og ingen lyd. Men de fleste Nokia ejere bliver da imponeret når de ser det første gang

Link to comment
Share on other sites

Har lige købt "Lemonade Tycoon" fra www.hexacto.com.

Brugte mit Visa kort og det fungerede bare, intastede oplysningerne og fik så lov at downloade spillet! :)

Det er helt igennem et sjovt spil, og det kan som 4smartphone.dk skriver spilles i 2 min. eller 2 timer.

Og hvis man er til Tycoon spil er det et sikkert hit!! ;)

/PI`1

Link to comment
Share on other sites

Pocket Mini Golf - Det er da nummer 1 ! :)

Det er et genialt spil !

Doom til gengæld, det er fedt at det kan køre på SPV'en men det bliver hurtigt kedeligt, der kører MEGET langsomt !

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Synes selv at Toki Tori er en klassiker, og super godt/sødt... Og nu er jeg lidt af en fodbold nørd så da jeg så Total Soccer tænkte jeg.. DET MÅ OG SKAL JEG DA HA!! og er ik blevet skuffet, man bliver helt nostalstisk(eller hvordan det nu staves) og kommer til at tænke på klassikere som GOAL og Sensible... Ville vildt gerne ha fat i Mini golf spillet, eller links, men synes det er mange penge for et par golf spil... men man må vel ud med pungen hvis man vil spille lidt golf...

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.