Jump to content

SPV users in The Netherlands


Guest Geo!

Recommended Posts

Hello!

I am looking for SPV owners in The Netherlands, with prefer Noord-Brabant/Gelderland.

I have an SPV with Canary v1.00 and I need another SPV with bootloader 0.93 or 0.98 to copy to an empty SD card. :!:

This is the only way to unlock SPV phones with these new bootloaders.

I hope somebody can help! :)

Thanks in advance! :wink:

Greetings!

Erwin

Ravenstein

Link to comment
Share on other sites

Guest PalmBeer
Hello!

I am looking for SPV owners in The Netherlands, with prefer Noord-Brabant/Gelderland.

I have an SPV with Canary v1.00 and I need another SPV with bootloader http://smartphone.MoDaCo.com/viewtopic.php?t=2628>0.93 or http://smartphone.MoDaCo.com/viewtopic.php?t=2628>0.98 to copy to an empty SD card. :!: 

This is the only way to unlock SPV phones with these new bootloaders.

I hope somebody can help! :) 

Thanks in advance! :wink: 

Greetings!

Erwin

Ravenstein

Hey Erwin,

I've got the 0.98 bootloader on my phone. I live in Sittard (Limburg) so just send me a private message or add me at MSN ([email protected]) or something and we'll find a way ;)

Greetz van het zonnige maastricht momenteel (heb helaas nachtdienst)

PalmBeer

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Yep, ook een SPV-bezitter in Oss...

Kewl je heb er 2 ;-p

Maar ben blij dat ie bevalt, ben er zelf ook helemaal gek van.

Bij welke provider zit je ? welke versie os heb je ?

ps: welkom ;-)

Link to comment
Share on other sites

Guest PalmBeer

Soooowww... begint toch al aardig vol hier te raken merk ik ;) Paul's commentaar over een NL sectie hier is misschien zelfs niet zover gezocht... Nu heb ikzelf helaas sporadisch tijd om iets te doen hiervoor als ik er al tijd voor krijg, dus dat betekent dat er zowieso nog enkele andere moeten meehelpen.

Ikzelf ben in principe hier wel voor, maar dan vraag ik me af of er nog meer mensen in een nederlandse sectie op Modaco geinteresseerd zijn. Zoja post het ff hier dan kunnen we wellicht eens kijken wat de mogelijkheden zijn en natuurlijk ook wat de voordelen zouden kunnen zijn van een Nederlandse sectie..

Dingen als ringtones / wallpapers / skins gemaakt door nederlanders IN het nederlands zijn natuurlijk een simpele edoch leuke oplossing. Verder wellicht een Q&A mbt settings en zaken rondom Orange Nederland.

Ik hoor graag of er interesse is hierin van andere nederlandse modaco leden. Indien dit er genoeg worden ben ik best bereid het voortouw tenemen en contact met wat moderators op te nemen voor een sectie voor onszelf. Maar dit houdt dan wel ook in dat we dit zelf moeten onderhouden.

Aan de ene kant denk ik niet dat dit ooit iets word tenzij er animo genoeg voor is... maar aan de andere kant... Het zou eigenlijk wel cool zijn om een eigen sectie op een site als dit te krijgen en die dan vervolgens ook nog eens samen tot een goedlopende / goed functionerende sectie te maken incl redelijk wat updates etc zoals het deense forum hier op Modaco..

Ik ben benieuwd naar jullie meningen..

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

Iemand uit Eindhoven hier. Het is natuurlijk altijd fijner om in je eigen taal te kunnen spreken, maar of het echt een toegevoegde waarde heeft weet ik niet. Begrijp me niet verkeerd. Ik zal de Nederlandse sectie regelmatig bezoeken denk ik, maar een actieve bijdragen zit er voor mij denk ik sowieso niet in.

Groetjes Flaf...

Link to comment
Share on other sites

:)

HIer ook eentje uit Eindhoven.. sinds eind augustus van dit jaar.. Ik heb er al 3 of 4 gehad, ben de tel kwijt.... Deze is vorige week gecrashed (bleef hangen op Orange Sunscreen).. Hard Reset moeten uitvoeren en alles weer moeten installeren.. So far so good... Pff...

Anyway, het is natuurlijk altijd cool om gewoon in het NL te chit chatten... Check ook regelmatig www.pocketpc-club.nl maar daar krijg je niet echt veel hulp..

Ik vind het wel nuttig hier om een NL thread te beginnen.. Zeker nu bijna iedereen op de 1.60 ROM update wacht....

Link to comment
Share on other sites

Guest 404error

Hier wederom Eindhoven...

Eindhoven SPV-stad nr 1?

Zo'n Nederlandse sectie lijkt me wel leuk, ff promoten op tweakers en het zal snel druk worden...

En flaf, moet die f geen o zijn ?!? :)

And Paul, if you need a moderator, i'm at your service!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest someone

Een paar maanden geleden, toen de SPV net in nederland uit was, zie hier (ik ben al lid sinds 15 december 2002 :) toen er nog maar een stuk of 100 members waren 8) ) heb ik het er met moderator Awarner via PM's over gehad om een Nederlandse "afdeleling" te maken. Toen was er echter te weinig interesse voor, dus het plan werd afgebroken. Misschien dat het nu wel nuttig is om zo'n section te maken.

So Paul and Moderators, it might be worth to create a Dutch speaking section at the Locale Specific area. There's a lot of interest right now.

Lookin' forward to hearing from you soon.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.