Jump to content

mister opkald?? på qtek7070


Guest cosmodk

Recommended Posts

Guest cosmodk

jeg har sammen med en ven der også har spv erfaret at man mister opkald ind imellem på telmore? man kan simpelthen ikke ringe spven op???? før den er genstartet.

Er der andre der har oplevet dette problem? Jeg har 2 teorier til hvad det kan være men vil lige se om andre også kan bekræfte dette problem.

Teori1 : når man bruger messenger på GPRS er linjen man bruger til telefoni spærret?

Teori2 : hvis man bruger det fine QUICKclose program lukkes noget software der skal bruges af telefonen til at modtage opkald?

Håber der er nogle der kan hjælpe da denne basale og nødvendige funktion at en telefon er lidt træls at skulle undvære...

Mvh

Dj Cosmo

Admin @ http://radio.megamixers.net

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke 1, da ideen med GRPS nemlig er at man ikke spærrer for telefonlinjen. Teori 2 lyder meget sandsynligt, da det ER muligt at lykke systemprocessor.

En løsning kunne være at bruge Task Manager til at lukke unødvendige programmer i stedet for QUICKclose. Den kan nemlig skelne mellem system og ikke system-prossesor. Dog skal er der den lille finesse at hvis man har IA Album i rommen så indentificeres den som en system-process. Det skal man så bare lige vide..

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest cosmodk

det havde intet med de 2 programmer at gøre - har på fornemmelsen at det er Telmore der er skyld i det på en eller anden måde.

Vi har testet på 3 Spver idag, og Quickclose eller Msn ser ikke ud til at gøre noget.. men det virker ret Random om man kan ringe til spven eller ikke..

Er der **** ikke andre der har haft de samme problemer?

Mvh

Cosmo

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Jo har oplevet det samme .. har dog ikke testet med opkald, men det er sket at jeg nogen gange har rebootet min fon, og så modtaget en hel dags sms (afsendt flere timer forinden).

Har også Telmore...

Link to comment
Share on other sites

Er der **** ikke andre der har haft de samme problemer?

Altså, både ja og nej. Jeg har haft en Bosch 509 som havde noget lign det samme. Nogle gange når den havde forbindelse så kunne man ikke ringe til den. Den røg bare på telefonsvareren. Man kunne dog godt ringe fra den og modtage SMS... Jeg fandt dog aldrig ud af hvorfor ...

Det var med henholdvis Orange og Telmore ... begge havde problemet!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.