Jump to content

ballade med volume kontrol..konstant og hele tiden...HELP..


Guest spider

Recommended Posts

håber i kan hjælpe mig med følgende: når man feks vil lytte på music eller sætter sin alarm (ikke i den indbyggede alarm, men et installeret alarm program) så er lydstyrken på disse programmer afhængige af lydstyrken på "ørestykket" (gu ved hvem der har fundet på den syge oversættelse anyway). Mit problem er så følgende: nogle gange så er lydstyrken meget lav til trods for at jeg har skruet HELT OP og andre gange er lydstyrken HØJ (som den skal være). Når lydstyrken er lav svare det til at lydstyrken er på 1 eller 2 set i forhold til normalt. Når jeg har problemet så skal jeg slukke og tænde for SPV'en og først derefter er lystyrken normal igen... og ja jeg har prøvet at trykke på volume kontrollen på siden af tlf men uden held..

Har i nogle gode forslag til hvad fejlen kan skyldes og hvordan jeg undgår dette i fremtiden :?: :?:

Link to comment
Share on other sites

det er allerede prøvet men uden held.....faktisk så opstår det UDEN at jeg har rørt ved profiler eller system lyde....det er det som undre mig...hvordan kan dettte ændre sig uden videre..er det fordi der er "ballade" i min REG. database eller lign eller hyr?? jeg kan da oplyse at hver gang jeg skal sætte min alarm i feks "Mc Traveller" så bliver jeg nødt til at gå ind og høre om min alarm er høj eller lav..hvis den er lav (til trods for at der er skruet helt op på ørestykket (tsk tsk) så bliver jeg nød til at genstarte SPVen da alarmen ellers er nærmest lydløs...

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Hmmm tja hvis du bruger alarmen i McTraveller, så tyder noget jo på at det er dér problemet ligger.

Hvis du har lyst til at lege med en hard reset, så kan du jo hurtigt finde ud af, om det er telefonen eller programmet der laver ballade :wink:

Link to comment
Share on other sites

desværre tror jeg ikke problemet ligger i McTraveller da jeg også har problemet i medieafspilleren (og i den sædvanlige bug med PLING lyden i sms kontakter)...det vil sige at når jeg først har problemet så giver det sig udslag i de andre programmer jeg køre siden hen..indtil jeg genstarter "dyret"...

Hard reset...havde håbet at jeg kunne undgå det da jeg ikke har tid (læs: GIDER) at skulle til at lave backup at det hele igen igen igen.....men måske det er den eneste løsning....det underlige er at jeg ikke tidligere har haft ovennævnte problem.... førend jeg fik lavet en hard reset pgr af at mit SD kort ikke kunne læse ved en "hot-swap"...

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Tja .. det kan sq være en pain at lave en hard reset ... men også dejligt at få et "frisk" system :wink:

Hvis du er godt organiseret, tager det ikke mere end en lille time *wink*

Link to comment
Share on other sites

tja det er rigtigt nok at det er rart at starte på en frisk MEN med en 11 mdr gammel pige der skal passes og en lejlighed der skal sættes i stand er tiden en smuuuuule knap....men jeg tror jeg venter (og venter....og venter) indtil den nye opdatering kommer fra O...og så tager jeg HELE skraldet på en gang...

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.