Jump to content

Mp3 som ringetone


Guest Hauge

Recommended Posts

Nu har jeg forsøgt mig med mp3 som ringetone.

Jeg gjorde det, at jeg lagde en fil ind i Windows mappen.

I starten virkede det også fint, men ligepludselig var den væk.

Jeg prøvede at lægge den ind igen, men denne gang virkede det ikke, og filen forsvandt igen.

Det var lige så nemt...

Hvor skal jeg ellers lægge filerne, hvis de skal kunne genkendes som ringetone? Jeg har ikke et stort sd kort endnu og derfor lægger jeg filerne på telefonen, så det trick med at omprogrammere en eller anden txt-fil virker vel ikke?

/Hauge

Link to comment
Share on other sites

Ringetoner skal ligge i en speciel mappe... alt der ligger i windows mappen bliver overskrevet når man genstarter telefonen!

Ringetoner skal ligge her: IPSM // Application Data // Sounds

Obs: Det kan godt være du selv skal lave mappen Sounds (der skal starte med stort S). I øvrigt lyder det underligt at du kan bruge MP3 til ringetoner, normalt siges det at man KUN kan bruge wav og midi0. Men jeg har da aldrig testet...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest johnnyh

Du skal huske at du ikke bare skal ligge en mp3 fil ind med mindre du har setTones det gør at du kan bruge mp3 som ringetoner ellers skal du have et wave editor program og lave fomratet om til

PCM

8.000 Khz, 16bit Mono

og ligge det i mysmartphone -> IPSM -> Application Data -> Sounds

Hvis det er et mp3 nr du vil ligge over kan du bruge mp3 to wave programmer til at lave det om til wave

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Penhter

lige en ting det virker sgu fint men en mp3 fil som ringe tone ! der er bare ik ret meget plads på selve mobilen men der findes programmer til at lave genvejen hvis det er for svært

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest caspersnekkerup

Jeg takker! :) Men jeg fatter ikke en bjælle hvad man skal gøre for at den kan finde ens mp3-filer! Der står bare: 0 tones updated. Hvorfor gør der det? Når jeg har nogle mp3-filer på mit sd-kort!

Håber på at der er en flink sjæl der vil hjælpe mig! :(

Casper!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.