Jump to content

Dansk version af Imeter HER


Guest Maves

Recommended Posts

Hey!

Jeg har endelig fået oversat Imeter

OK, her kommer det:

Hent filen her, luk nu dit program på telefonen brug task manager osv.

find denne sti:

IPSMProgram FilesIMeter

**** den fil, sæt nu denne fil ind, og genstart din telefon, og det skulle nu være på dansk, men det er ikke alt der er oversat endnu, mangler stadig lidt

IMeter.rar

Link to comment
Share on other sites

... et freeware program som holder øje med dit GPRS/MMS/SMS forbrug, samt at den laver en lille registering af dit ringeforbrug...

Ja, det er et program mange har ventet meget lang tid på! ... Virkelig synd at de ikke udsendte det på engeslk til at starte med! .. Nå, nu er den der på Dansk ;) ... Lækkert Maves!

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er et program mange har ventet meget lang tid på! ... Virkelig synd at de ikke udsendte det på engeslk til at starte med! .. Nå, nu er den der på Dansk ;) ... Lækkert Maves!

Jeg har selv fundet lidt fejl i min oversættelse nu, men hvis I finder flere fejl så giv mig lige besked her, eller på min mail :

[email protected]

Maves

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Ja, det er et program mange har ventet meget lang tid på! ... Virkelig synd at de ikke udsendte det på engeslk til at starte med! .. Nå, nu er den der på Dansk ;) ... Lækkert Maves!

Tja.. det er vel begrenset hvor mange sprog man kan forvente at få programmet på lige med det samme.. (se bare SP2002 :D)

Er den nuværende version ikke også kun beta?

Link to comment
Share on other sites

Tja.. det er vel begrenset hvor mange sprog man kan forvente at få programmet på lige med det samme.. (se bare SP2002 :D)

Er den nuværende version ikke også kun beta?

JO, det er kun en beta, har snakket lidt med ham der har lavet programmet, og han siger at der kommer en opdatering til det inden længe :wink: :lol:

Maves

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.