Jump to content

Nye leds - Blå/hvide


Guest Maves

Recommended Posts

Hey!

Som mange ved så har jeg jo fået farvet mit cover, og nu har jeg sat mig for at få lavet mine leds (tasterturlyset)

Her er mit resultat, jeg kan sige at det er i Nokia Shoppen i Odense jeg har fået lavet det, og de normalt tager 350 kr. for det.

Billede6.jpg

Billede7.jpg

Billede8.jpg

Billede9.jpg

Maves

Link to comment
Share on other sites

Sweet!... jeg har lige selv malet mit cover.. det ligger og tørrer i dette minut.. valgte også selv sort.

Måske skulle jeg også kigge lidt på det lys.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Sweet!... jeg har lige selv malet mit cover.. det ligger og tørrer i dette minut.. valgte også selv sort.

Måske skulle jeg også kigge lidt på det lys.. ;)

vi vil have nogen billeder :D, smid dem evt. i tråden omkring farvet spv :lol:

Maves

Link to comment
Share on other sites

Guest spider

Posted from my SmartPhone!

...lige til info så bruger både blå og hvide leds (en hel del) mere strøm end de grønne leds som er monteret per default...jeg syntes selv at der ser godt ud og fik det selv lavet på min tidligere tlf...men jeg siger det bare for at I kan tage det med i betragtning når man tænker på den elendige standby tid og taletid som spv'en har...

Link to comment
Share on other sites

Posted from my SmartPhone!

...lige til info så bruger både blå og hvide leds (en hel del) mere strøm end de grønne leds som er monteret per default...jeg syntes selv at der ser godt ud og fik det selv lavet på min tidligere tlf...men jeg siger det bare for at I kan tage det med i betragtning når man tænker på den elendige standby tid og taletid som spv'en har...

Hmm.. nu har min slået Morflez med den batteri tester der efter jeg satte mit lys i, så... det har du ikke helt ret i, jeg har kun fået sat 4 ud af 6 leds i, ellers ville det koste for meget strøm ja, men det skal siges at det er de leds som mna normalt bruger til Nokia telefoner, og de har en meget bedre batteri tid end spv'en derfor, men der findes nogen andre leds også.

Maves

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.