Jump to content

Newbie hvad angår SPV... Hjælp søges!!!!


Guest Steen på stoffer

Recommended Posts

Guest Steen på stoffer

Jeg overvejer at købe en SPV, som er simlåst! Nu har jeg læst et par indlæg angående decertificering og unlock, men det lyder som om man skal have en doktorgrad for at kunne udføre procedurene... Er det tilfældet eller kræver det bare lidt teknisk snilde??

Har et rimeligt kendskab til Pc'ere, men er det nok???

Link to comment
Share on other sites

Jeg overvejer at købe en SPV, som er simlåst! Nu har jeg læst et par indlæg angående decertificering og unlock, men det lyder som om man skal have en doktorgrad for at kunne udføre procedurene... Er det tilfældet eller kræver det bare lidt teknisk snilde??

Har et rimeligt kendskab til Pc'ere, men er det nok???

Hvis du har bare lidt forstand på computer og har XP, så kan du klare alt selv ;)

Maves

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Som Maves siger, lidt forstand og Windows XP så er du kørende! .... og hvis du ikke kan find ud af det så skriger du bare "hjælp!!!!!" her i forummet og så kommer nørdepatruljen og redder dig :wink:

=Crispy

Link to comment
Share on other sites

Guest Steen på stoffer

Ok, lyder godt...

Så er det bare lige at finde en brugt SPV der er til at betale! Folk ved godt hvilken pris de skal tage for den...

Hvordan tager DivX film sig ud på SPV'ens skærm? Tænker på om man kan se hvad der sker i "baggrunden" når der f.eks. fokuseres på personer der står "fremme" i billedet, eller om det flyder sammen til en udetaljeret masse?

Nogen ting man skal være opmærksom på når man køber en brugt SPV; ud over defekter selvfølgelig??

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.