Jump to content

SPV E-100 spørgsmål om abonnement


Guest sorenkjensen

Recommended Posts

Guest sorenkjensen

Jeg overvejer at købe en SPV E-100, få den sim-unlocked og herefter bruge mit telmore-abonnement. På mit telmore abonnement vil jeg så aktivere GPRS.

Mit spørgsmål er så om der vil være problemer med nogle af de services SPV'en udbyder eller lignende, fordi jeg ikke benytter Orange abonnement??

Håber at nogen kan assistere.

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Du vil ikke løbe ind i nogen desiderede "problemer"... Du skal manualt opsætte både MMS og GRPS, men det kan du finde en guide til her. Jeg benytter selv min SPV med Telmore og jeg har ikke haft nogen problemer med det.

Held og lykke med det ;)

=Crispy

Link to comment
Share on other sites

Guest sorenkjensen

Tak for hjælpen.

Hvor og hvordan har du (eller andre) fået SIM-unlocked jeres SPV E-100?? De steder, jeg har forsøgt at henvende mig, er de ikke helt sikre på at det kan lade sig gøre. Står foran at skulle købe én og jeg har ikke lige lyst til at lægge så mange penge ud for så at finde ud af at den ikke kan sim-unlockes.

Er der iøvrigt nogen, der ved om man kan bruge SPV'en i Sydamerika? Der står at tri-band understøtter USA, Europa og Asien men ikke noget om Sydamerika..

Tak for hjælpen!

Link to comment
Share on other sites

For at sim-unlocke skal man downgrade bootloaderen... Det kan være lidt besværligt, men der er massere af toturials her på forummet.

Om SPV'en virker i sydamerika... du kunne jo spørge Orange :)

Link to comment
Share on other sites

Omkring Syd Amerika fandt jeg denne lille tabel i rn af mine 15GB af "diverse" ting:

North America: GSM 850/1900

Central & South America: GSM 850/1800/1900 (depends on the country)

Everywhere else: GSM 900/1800

SÅ der brude være en rimelig chance for at du kan bruge enten GSM 1800 eller 1900 dernede :)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.