Jump to content

instalation af programmer


Guest bej.dm

Recommended Posts

mit første inlæg, nå men mit problem er at jeg ikke kan få instaleret programmer på min spv, har ellers haft den siden januar, er der nogen venlige personer derude der kunne gi mig en guide, fordi et eller andet må jeg gøre forkert, har prøvet mange gange, men kan ikke se det nogen steder på min spv. please. :cry:

Link to comment
Share on other sites

den guide har jeg set, men jeg tror at selv om jeg er rimelig fortrolig med xp, så ville jeg gerne høre hvordan i laver denne nye mappe, har prøvet at lave den, og den findes også nå jeg gå ind i explorer på as. men det virker s.. ikke.

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Ja .. hvis du vælger at installere cabfiler på den måde .. .skal du placere autorum programmet i 2577 mappen .. samt placere cabfiler i den mappe også!

Når du så tager kortet ud og sætter det i igen .. så burde installationen gå igang.

Men hvis ikke det virker for dig, så prøv én af de andre cabfil metoder. Der er én der kan bruges på alle telefoner uden brug af extra programmer.

Placer cabfilen her: IPSM // Windows // Start Menu // Accessories

Så kan du installere cabfilen ved at trykke på den i din startmenu .. den vil ligge i Tilbehørsmappen...

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

ehhh? Hva snakker du om? Hvad er det du skal have instaleret?

Og er det en Cab eller exe fil?

Cab filer skal bare smides i IPSM/windows/start menu og så åbnes gennem startmenuen.. Exe filer kan køre direkte fra telefonen, og skal evt, smides det samme sted.

Nogle Exe filer skall dog køres fra din computer, og finder selv ud af at instalere alt på din fon..

Dit problem kan også være at din telefon ikke er "Åbnet" til at bruge u-godkendt software.. Læs mere her OTA

Link to comment
Share on other sites

Gaahh.. Man skal fandeme være hurtigt hvis MoRFLeZ ikke skal nå at poste før en ;)

Ja, det er folk som stort set lever på dette board ... *smiler uskyldigt* :wink:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.