Jump to content

Kan ikke logge på Messenger!


Guest blomkaal

Recommended Posts

Guest blomkaal

Når jeg prøver at logge på Messenger får jeg en fejlmeddelelse om at jeg ikke kan logge på fordi "tjenesten ikke er kompatibel med denne version i programmet"...

Andre der har samme problem eller evt. løsningsforslag?

-Blomkaal

Link to comment
Share on other sites

Når jeg prøver at logge på Messenger får jeg en fejlmeddelelse om at jeg ikke kan logge på fordi "tjenesten ikke er kompatibel med denne version i programmet"...

Andre der har samme problem eller evt. løsningsforslag?

-Blomkaal

Messenger har per den 15. oktober lavet en sikkerheds opdatering af deres messenger tjeneste. Det betyder at alle gamle klienter (Såsom den i vores SPV) ikke længere virker. Det eneste vi kan gøre at at vente til den næste opdatering af softwaren kommer. (Den 15. November)

/Steen Benjamin Petersen

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Agile er er et super godt program.. Men det stoppede med at virke for en uges tid siden for O kunder.. Det skulle dog virke udemærket for Telmore kunder..

Link to comment
Share on other sites

Der er kommet lidt information på oranges hjemmeside:

MSN Messenger opdatering til Orange SPV og SPV E100

For at sikre den højeste grad af sikkerhed for brugerne, opdaterer Microsoft den 15. oktober deres .NET Messenger Service, hvilket betyder at kunder der ønsker at benytte MSN Messenger med SPV eller SPV E100 er nødsaget til at installere ny software på disse telefoner.

Orange planlægger at gøre den nødvendige opgradering tilgængelig med en ny software version, der lanceres den 15. november 2003.

Microsoft og Orange beklager de begrænsninger dette midlertidigt vil medføre.

Tjek venligst siderne om SPV eller SPV E100 regelmæssigt for yderligere information

Link to comment
Share on other sites

ja jeg har lige fået min spv tilbage efter 14 dage hos orange (første gang siden jeg købte den i 2002 (nov))

og havde ikke læst denne tråd så jeg installerede agile....det virker fint

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Ja det virker fint, men da inlægende der siger noget andet blev skrevet, var det en ældre version af Agile som man brugte, siden er der lavet en ny, som hjølper Orange kunder :)

//NederSoren

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.