Jump to content

Genrellle problemer/spørgsmål med SPV


Guest TKJ

Recommended Posts

Hej hej

Jeg har ikke haft SPVen så længe, men der er et par ting der irriterer lidt. Jeg ville lige høre om andre har de samme problemer, eller har fundet løsninger på dem evt.

Jeg skal oplade hver eller hver anden dag, og det er ikke fordi jeg bruger den ret meget til at ringe. Hvis jeg bruger WMP skal jeg oplade hver dag.. er det generelt for jer andre også?

WMP gør desuden telefonen usandsynligt langsom. Så langsom at jeg næsten ikke kan skrive en SMS. Og så hakker den i numrene. Har nogen fundet løsninger til det?

Endelig mangler jeg meget at kunne se hvilken dato det er i homescreen, kan man fixe det nogen steder?

- TKJ

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Batteritiden lyder normal. Det er desværre også normalt at man ikke kan lave ret meget andet på telefonen når man hører musik. Med hensyn til at se datoen på din homescreen... så syntes jeg du skal se lidt på de mange temaer der findes. De fleste viser datoen på homescreen!

Link to comment
Share on other sites

Guest sbrandsborg

de problemer har vi andre også min holder et døgn, men jeg bruger den også temlig meget til musik, film, spil osv... det tager jo en del strøm... lader min hver nat

Link to comment
Share on other sites

Guest Bartman

Jeg må sige det jeg har været mest træt af, er at den nogle gange går ud når jeg får en sms besked eller når den ringer.. det er mega træls da den så ikk gemmer beskeden.. er der en der ved hvad der kan være galt??

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.