Jump to content

Lave backup af sms'er inden reset/flash ?


Guest Bartman

Recommended Posts

Ja, det burde være muligt at lave backup! ... Gå ind i mappen IPSMMAPI via activa sync og kopier alt hvad der er i den over på din computer. Når du så har flashet/reseter smider du det bare alt tilbage i samme mappe ...

Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle virke :)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Hvis ikke SMS Tools kan hjælpe dig med Sent Items .. ja så kan du prøve at slette alt i MAPI mappen! (Eventuelt lig dem over på din PC som back-up)

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Det er netop det mit problem er...

Jeg har SMS tools og det virkede fint før, men så dukkede nogle venlige SMSer op til "Ingen Modtagere", i min sendt post, og slettet post. Jeg kan ikk tømme min slettet post for den SMS til "Ingen Modtagere" og SMS tools virker ikke mere når den der SMS til "Ingen Modtagere" Hænger mit Sendt post.

Ved ikke om det er det Phantom SMS, men har prøvet og det virkede heller ikk, så de er der stadig :?

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Har geninstalleret mange gange men its NOT working!

og forresten, har lige slettet samptlige filer i MAPI mappen men der er sørme stadig 1100 filer i min sendt post mappe! :?

Link to comment
Share on other sites

eehh...hvis indkomne sms ikke ligger i MAPI..hvor ligger de så??

BTW: hvordan kommer man i kontakt med jer 4smartphone folk på jeres hjemmeside...nu har jeg skrevet et par mails til jer men aldrig fået svar...jeg kan selvfølgelig bare spørge/skrive til jer her på forummet men syntes at det var bedre at skrive en mail til jer... SU..

Link to comment
Share on other sites

BTW: hvordan kommer man i kontakt med jer 4smartphone folk på jeres hjemmeside...nu har jeg skrevet et par mails til jer men aldrig fået svar...jeg kan selvfølgelig bare spørge/skrive til jer her på forummet men syntes at det var bedre at skrive en mail til jer... SU..

Tja, det burde være muligt på de adresser der står her:

http://4smartphone.dk/kontakt.asp

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
eehh...hvis indkomne sms ikke ligger i MAPI..hvor ligger de så??
Tja en ny teori er at man gemmer denne fil: cemail.vol fra IPSM mappen, laver en hard reset, ligger cemail.vol ind igen, og så skulle ens SMS være der. Jeg har dog ikke testet det!! Og kan ikke bekræftige at det virker... har heller ikke lyst til at lave en hard reset i dag... men skal nok lege med det i morgen...

BTW: hvordan kommer man i kontakt med jer 4smartphone folk på jeres hjemmeside...nu har jeg skrevet et par mails til jer men aldrig fået svar...jeg kan selvfølgelig bare spørge/skrive til jer her på forummet men syntes at det var bedre at skrive en mail til jer... SU..

Hvis ikke du syntes du kan komme i kontakt med os gennem de e-mails som Crispy viste dig, så er det jo muligt at skrive en PB til os ... så kan du jo også se om vi har læst din besked *S*!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.