Jump to content

AAARRRGGHHH kan ikke installere tema


Guest zapin

Recommended Posts

Hvad er der galt ???

Hver gang jeg forsøger at installere nyt tema på Qtek`en får jeg at vide at jeg ikke har rettighederne til programmet og at jeg skal kontakte udbyderen ???

Det er en cab. fil og jeg gør som beskrevet i vejledningen på disse sider...

HJÆLP..........

/Zapin

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Hmmm det kan jo være at cabfilen er i udu, prøv at vedhæfte den så vi kan teste.

Er det en Qtek telefon eller en SPV med Qtek opdatering?? (Med andre ord er den software unlocked??)

Link to comment
Share on other sites

Hej moreflex

det er en qtek 7070 med opdateringen fra orange ver. 13624 jeg har godt nok tænkt på om det kunne være derfor...

skulle måske gå tilbage til ver. 1.5 men den er jo på engelsk unden dansk T9 så....

Det er temmelig irriterende at den skriver det hvergang jeg ser et program som jeg godt kunne tænke mig.

Glæder mig til den nye opdatering kommer....

/Zapin

Link to comment
Share on other sites

Hov jeg glemte lige at sige at det ikke kun er denne ene fil men en masse som er hente her bl.a. agile messenger som heller ikke vil installeres og kommer med beskeden at jeg skal kontakte udbyderen fordi jeg ikke har rettighederne til at installere programmet...

/Zapin

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Aaaahhh okay .. du har installeret den danske software på Qtek telefonen.

Ja, så skal du software unlocke den, før du kan installere programmer på den!

Se denne guide: >>4smartphone.dk

Grunden til jeg ikke liiiiige tænkte på det, var at Qtek opdateringen er permanent software unlocked. Tænkte ikke lige på at du havde installeret en anden. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Moreflez

Ja du havde ret (som sædvanlig kan jeg efterhånden se på andre indlæg :-)))))

Jeg låste den op og vupti nu kan jeg installere alt det jeg vil ...og det er ret meget kan jeg se....lige et spørgsmål mere til smartphoneexperten :-)

Kan jeg installere ia album og hvor finder jeg det ???

Jeg ville gerne at min smartphone kunne optage vidioklip som den kunne med den originale software men den er forsvundet :-(

nu kan den kun tage billeder og ik`engang ret godt.....

på forhånd tak :-) (ret stor tiltro til experten kan du se)

/Zapin

Link to comment
Share on other sites

Kan jeg installere ia album og hvor finder jeg det ???

Jeg ville gerne at min smartphone kunne optage vidioklip som den kunne med den originale software men den er forsvundet :-(

nu kan den kun tage billeder og ik`engang ret godt.....

Du kan finde programmet her, men det er desværre ikke gratis ... Dog hvis du installere nogle af de nyere rom's fra Qtek, I-Mate etc. så følger de gratis med ... :)

Mht video skla du ikke forvente supergode resultater ... interfacet mellem kameraet og telefonen er meget langsomt, så frameraten er meget lav :(

Link to comment
Share on other sites

Tak for svarene til jer alle....det ser mest af alt ud som om jeg er bedst tjent med at vente på den nye opdatering, mens jeg leger videre med min.......... :-)

Det er forøvrigt den telefon jeg har haft som har været sjovest at lege med, af de øvrige kan nævnes nokia 7650 - sony ericson p800 - motorola v66(tror jeg nok den hed - motorola 008 accompli og de har alle budt på udfordringer for en amatør som jeg. Men af dem alle tror jeg nu nok denne bliver den jeg beholder længst :-)

Bye the way = brugt 14 dage gammel Qtek 7070 sælges 2000.- :-)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.