Jump to content

Excel eller andet regnerak?


Guest TKJ

Recommended Posts

Guest (KB)Volde Banan

hey jeg har haft skrevet til microsoft angående Word tror du kan bruge det samme svar som jeg fik....

har lige tilføjet mit spørgsmål:

Jeg henvender mig til dig, efter en samntale med en kundekonsulent ved Microsoft Danmark. Min henvendelse drejer sig om at jeg lige har købt et Office XP Pro. og jeg har en SPV mobiltelefon. Jeg har ladet mig forstå, at man kunne få et PocketWord med til sin SPV, når man købte en Officepakke og henvendte sig til Microsoft. Jeg ville høre om det var en misforståelse, eller om det kunne lade sig gøre?

Jeg har også et andet spørgsmål, men jeg ved ikke om du kan svare mig på det, eller eventuelt sendet det hen et sted hvor de kan. Det drejer sig om at jeg har læst, bl.a. på Microsofts egen hjemmeside, at der skulle komme en ny version af O/S'et "Windows Smartphone" meget snart. Skal man købe dette, eller bliver det en gratis opgradering? Hvornår kunne jeg forvente det kom ud offentlig?

SVARET:

Nedenstående link er umiddelbart hvad du leder efter. Det er ikke muligt at få en applikation, hvor du kan oprette nye word-dokumenter direkte på din SPV, men dette program kan konvertere diverse dokumenter over i et format der kan læses af SPV’en. Det er altså en ”viewer”.

Der kommer en ny version af Windows Mobile til Smartphone (Smartphone 2003), men som udgangspunkt ligger den i de nye devices fra Orange og andre kommende udbydere. Du skal derfor henvende dig til din forhandler (Orange?) og høre dem om det er muligt at opgradere den telefon du har nu. Du skal dog nok forvente, at det koster nogle penge for denne opgradering, men hvor meget ved jeg ikke.

http://www.handango.com/PlatformProductDet...&txtSearch=word

------

det kan være det hjælper dig

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.