Jump to content

Mic i headset virker ikke på min SPV e200


Guest Kennls

Recommended Posts

I går eftermiddags, virkede mic pludselig ikke på mit headset (så skal man jo til at bruge en hånd når man kører bil, hvilket jeg ikke er totalt glad for). Den kørte på headset profil og jeg kan heller ikke indtale noget på Voice Rec. Uden headset virker telefonen fint.

Umiddelbart er det jo nok headsettet der er i stykker, men det kunne jo være interessant at prøve den med et andet headset, for at sikrer at det ikke er stikket i mobilos der er problemet. Er der nogen der har prøvet dette problem...?

Derudover skal man vel så have et nyt headset under reklamation, da jeg jo selv har sim-unlocket og flashet den med QTek SW. Er der noger der har erfaringer med headset ombytninger i en sådan situation...?

Link to comment
Share on other sites

Har du en E200?

- Det er en tidligere meget kendt fejl at stikket i telefonen går i stykker... Har dog ikke lige hørt om fejlen på en E200 :)

/Steen Benjamin Petersen

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Hvor er du heldig!!!

Gid jeg også have en SPV2!!

Men jeg har ikk lige 3500 kr til endnu en telefon :roll:

Hvorfor er Orange så dumme og ikke bare laver et tilbud hvor du kan give dem din gamle SPV og en 500lap og så få en SPV2?! :roll:

/Animefan

Link to comment
Share on other sites

Guest zajfman
Anime, tror du at Orange ville tjene penge hvis de gjorde det?

I en af de andre posts står der, at fyren havde forhørt sig hos Orange i Århus og fået at vide at han kunne få 500,- i rabat for hans e100. Skulle samme rabat ikke også gælder for den helt gamle SPV ?

-zajfman

Link to comment
Share on other sites

Hej Kennls

Bor du i nærheden af Odense, så kan du da godt få mit headset på prøve så du kan se om det er det der er dit problem....

Jeg bruger ikke selv headsettet så meget og har iøvrigt bestilt et monteringssæt til bilen men det er der åbenbart ventetid på.....det er åbenbart ikke det mest solgte til denne model :-)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.