Jump to content

hej allesammen kan i hjælpe mig med min spv


Guest cåv

Recommended Posts

jeg har lige købt en ½ år gl spv hvor der så er lagt ny software i.men når jeg vil installere feks smartexplorer på den siger den at der ikke er tilstrækkelige systemrettigheder.det samme gælder for spil og andet.det skal siges at jeg har simkort fra telia hvor den virker til både internet og email.kan nogen hjælpe mig.tak :?

Link to comment
Share on other sites

HEJ IGEN NU HAR JEG PRØVET FØRST AT skrive de rigtige oplysninger på men det virkede ikke så prøvede jeg at skrive noget tilfældigt i navn osv.klikkede på download til spv.men der kom ingen program ned på spven.hvad har jeg gjort gal.

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Indtastede du dit telefon nummer med +45??

Så modtager du nemlig en SMS med et link til Action Register

Du kan også bare downloade Action Register fra www.4smartphone.dk - men vær SIKKER på at enten Pass Through eller GPRS virker korrekt.

Action Register skal nemlig ringe op til nettet ganske kort ... så én af delene SKAL virke...

Link to comment
Share on other sites

Du kan også bare downloade Action Register fra www.4smartphone.dk - men vær SIKKER på at enten Pass Through eller GPRS virker korrekt.

Det er så vigtigt at pointere, at, som der står i 4smartphone guiden, så skal du også gå ind på en tilfældig side før du begynder selve unlock processen! ... Ellers får telefonen ikke tildelt en IP, og uden en IP så virker det ikke! :)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.