Jump to content

Hvor bliver filerne af?


Guest TKJ

Recommended Posts

Hej hej

Jeg har sendt et par filer fra en computer til telefonen via IR. Telefonen spørger om jeg vil acceptere at modtage og jeg vælger ja. Men.. hvor er de så henne? Jeg har ledt rundt om på telefonen og kortet, men kan ikke finde dem. Har nogen prøvet og fundet dem bagefter?

TKJ

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Hmmm har ikke lige mulighed for at teste... men hvis ikke de ligger sig et åbenlyst sted (my documents enten på IPSM eller Storage Card) - så prøv at checke i IPSM // Application Data // Volatile

Ellers så brug Smart Explorer til at modtage med (hvis det kan lade sig gøre...) så har du jo selv mulighed for at vælge hvilken mappe du vil modtage i.

Link to comment
Share on other sites

Hej TKJ

jeg prøvede lige at sende et par filer som ikke kunne vises på telefonen og de var også væk da jeg kiggede efter så det kunne jo være at de filer du sendte ikke blev accepteret af telefonen, og som den så bare smed ud (burde der så ikke komme en besked om at telefonen ikke kunne vise den type fil) så sendte jeg et billede som af sig selv havnede i ISPM/my dokuments/my pictures..så det er som det skal være på min.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.