Jump to content

Håndfri-sæt til spv for 119,- kr.


Guest was

Recommended Posts

Hej alle :(

Jeg har købt en håndfri-sæt (ZOLID) i ALDI :shock: ( ja ....i aldi) til 119, for sjov.. :?

Efter 14 dage , instaler jeg den i min bil, og UPS den virker godt :) og uden noge ekstra ting + det tag kun 10 min. så er den klar til bruge , så kørt jeg en tur 8) ( i min mercer) til at prøve den , og JA den virker fint :wink: .

Det er en sæt med svanehalsmikrofon med modtag/afslut knap . Lydregulerbar højtaler indbygget.

Har købt en ekstra sæt i dag fra aldi . he he de har den i nu ...

Det var et problem for mig at bruge min spv i bilen , men nu er jeg glade igen . tænk kun 119 kr for dethelle. (tag den Henrik fra DR1) :D

WAS not was

Link to comment
Share on other sites

Guest zajfman

Jeg vil også gerne se hvordan det ser ud. Hvis ALDI stadig sælger dem vil jeg sgu også have et sæt. Hvis nu det kun er i din ALDI de sælger det, gider du så købe et sæt til mig :-)

-zajfman

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest killmeto

jeg har købt en håndfri-sæt, men det er ikke en særlig pæn en virker som noget t-hansen kunne have lavet,da den skal monteres på nakkestøtten hehe, man kan købe den i esbjerg,men vil ikke lige sige det er det fedeste!!!jeg har skilt min af og er igang med at gemme den lidt væk,når jeg er færdig med det skal jeg nok lige taget et billede af det...

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.