Jump to content

Treo600 Vs. SPV200 Vs. E2020?


Guest jasonpo

Recommended Posts

Guest jasonpo

Jeg er den delvist lykkelige ejer af en SPV100, og nu har jeg siddet og læst i dette forum i et par timer, for at finde ud af om den skal udskiftes med en SPV200 eller en Treo600 (som allerede tiltaler mig meget). Og til min store forundring har jeg nu hørt at der kommer en E2020 hvor står denne i forhold til de 2 tidligere nævnte modeller?

Yderligere er jeg meget nysgerrig efter at vide om det er muligt at få Treo600 i DK, og hvad den koster.

Hvis der er en eller flere som kan hjælpe her vil jeg blive meget glad.

Tak

Link to comment
Share on other sites

Guest jasonpo

Tak for info....

Jeg havde dog været inde på orange.dk og læse den info de har om spv2020. Men som det jpo også var med manualen og den yderligere info omkring SPV100, så er det jo yderst sparsomme informationer de kommer med..... hvor lang er batteritiden eksempelvis?

Det er totalt skuffende at Orange prøver at markedsføre et nyt produkt, som skal være det ypperste osv. og så kan de ikke engang finde ud af at markedsføre det, så man kan finde ud af hvorfor man netop skulle vælge at købe en spv200 eller 2020 fremfor noget Nokia gejl.....

Hvem sidder og klør røv hos Orange?

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Nu er den LIIIIGE blevet announced (mere eller mindre...) - så giv den lige lidt tid.

Personligt foretrækker jeg E200 - har ikke brug for de extra funktioner en PDA giver - men jeg syntes bestemt det er en spændende lille sag.

Ville dog ønske de ville kalde den noget andet!!

Link to comment
Share on other sites

Guest jasonpo

Ok, jeg ledte også efter anmeldelsen.

Med hensyn til forsinkelsen af spv200 så kan det jo ikke overraske, spændende om den så er fuld af fejl.....

Mht. til min tidligere efterspørgsel på nogle flere oplysninger omkring 2020, så synes jeg det er mærkeligt at orange ikke fortæller mere om den, og jeg kan ikke forstå hvorfor jeg skal tage det roligt, og tænke "ok, den er lige blevet offentliggjort....."

2020 skulle gerne være forholdsvis færdig udviklet eftersom man kan bestille den. Derfor mener jeg også at de (orange) burde have mulighed for at fortælle noget mere om den, f.eks. noget så banalt som batterilevetiden....

Link to comment
Share on other sites

:oops: Me tell a lie... Anmeldelsen af e200 er først oppe i dag. Til gengæld er der nu også rygter om at telefonen skulle blive forsinket...  :roll:

Jeg går nu og glæder mig til at modtage SPV E200'eren denne uge...

ER den forsinket???

Lang tid?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slowazz

Puha, håber da ikke at den vil blive mere forsinket end højst et par timer efter at forretningerne åbner :lol: ... Minder mig om at jeg nok bare burde gå i seng, så jeg hurtigere kan vågne op til købet af e200 ;)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.