Jump to content

Originale themabilleder til SPV?


Guest TrialRider

Recommended Posts

Guest TrialRider

Jeg har det problem at jeg installerede et thema der gik ind og overtog samtlige billeder og meddelelser i min telefon. Det hedder smoothscreen v2. Det var rigtig flot til at starte med, men da jeg ville skifte thema blev både baggrundsfarven under program-menuen samt den slettede opstartsbilleder og slut billeder. Det er ret omfattende. Selv den "pop-up" der kommer når en sms er afsendt er bare blank nu. Findes der en backup et sted på telefonen eller hvor kan jeg få fat i samtlige af disse filer? PLEASE hjælp.. Evt skriv eller send filer til min email! [email protected]

Tusind tak på forhånd!

Link to comment
Share on other sites

Hej Trialrider

Ja det er ret irriterende med de temaer når de tror de skal bestemme det hele :-)

Jeg har selv haft smoothscreen v.2 og den gjorde nøjagtigt det samme.

Den eneste løsning jeg kunne finde var at gå ind og slette samtlige filer gennem activesync når du har koblet op på din pc, vær opmærksom på at der nok ligger filer flere steder jeg kan ikke huske nøjagtig hvor de lå men ihvertfald nogle i ISPM-application data- home. og vist nok også i program files.

God jagt :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

1) Nej det er ikke irretedende at "de tror de skal overtage hele telefonen" At skinne hele telefonen er noget der er valgt at blive gjort fordi det ser flot ud IMO.. Anyways.. der findes en .cab fil på 4smartphone, som fjerner skinning af ekstrafiler..

2) Da temaer med ekstrascreens behøver nye reg settings, er det nødvendigt at lave dem i en .cab fil. Det betydder at de skal fjernes som et hvert andet program, igennem: Programmer-->Indstillinger-->Fjern Programmer. (Der efter skal telefonen genstartes, før at alle ændringer træder i kraft..

Hvis du begynder at slette manuelt sker der det at:

Dit skin vil ikke blive rigtigt afinstaleret

Du er ikke sikker på at du kender til alle billeder der er lagt ind

Dine reg settings vil ikke blive sat tilbage til standard, og telefonen vil derfor lede efter billeder det forkerte sted..

Håber det gav svar på spørgsmålet :lol:

//NederSoren

Link to comment
Share on other sites

Guest TrialRider

Hey allesammen!

Tusind tak for hjælpen! Det program (smart restore) gjorde det hele! Nice nok... Hehe... Så tusind tak herfra! Og rigtig fedt site 4smartphone! Det var et tilfælde jeg faldt over det men det er cool! :lol:

See ya

Link to comment
Share on other sites

Hej NederSoren.

Jow det ER irriterende (annoying) at når man har installeret et nyt skin for at se hvordan det ser ud på ens egen telefon, at så vil den IKKE fjerne det igen når man vælger PROGRAMMER---INDSTILLINGER---FJERN PROGRAMMER.

Dette havde jeg selvfølgelig prøvet --godt nok er jeg nybegynder med smartphone, men jeg havde da læst manualen--men lige nøjagtigt dette ville den ikke fjerne, kom bare med en besked om at den ikke kunne fjerne dette program.

Og ja det kan godt være at der findes en .cab fil på 4smartphone som fjerner skinning af ekstra filer MEN HVOR

Ellers er det nok rigtigt hvad du skriver, men det virker tilsyneladende godt nok på min, det med at fjerne dem manuelt. Den virker da som den plejer, men det er muligt at jeg så slæber rundt med et par ekstra billeder som så ikke er blevet slettet, de ryger vel når den nye opdatering kommer senere idag (hvis det holder med d. 15 )

Og ingen betænkninger herfra med at mene at 4SMARTPHONE er DEN side man MÅ kende hvis man har en Smartphone :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren
Hej NederSoren.

Jow det ER irriterende (annoying) at når man har installeret et nyt skin for at se hvordan det ser ud på ens egen telefon, at så vil den IKKE fjerne det igen når man vælger PROGRAMMER---INDSTILLINGER---FJERN PROGRAMMER.

Dette havde jeg selvfølgelig prøvet --godt nok er jeg nybegynder med smartphone, men jeg havde da læst manualen--men lige nøjagtigt dette ville den ikke fjerne, kom bare med en besked om at den ikke kunne fjerne dette program.

Og ja det kan godt være at der findes en .cab fil på 4smartphone som fjerner skinning af ekstra filer MEN HVOR  

Ellers er det nok rigtigt hvad du skriver, men det virker tilsyneladende godt nok på min, det med at fjerne dem manuelt. Den virker da som den plejer, men det er muligt at jeg så slæber rundt med et par ekstra billeder som så ikke er blevet slettet, de ryger vel når den nye opdatering kommer senere idag (hvis det holder med d. 15 )

Og ingen betænkninger herfra med at mene at 4SMARTPHONE er DEN side man MÅ kende hvis man har en Smartphone :-)

Huskede du at genstarte telefonen efter du fjernede skinnet? Det er vigtigt man genstarter.. ellers bliver ekstra screens ikke fjernet..!

Desuden kan de skabe problemmer når du installere nye skins, hvis du ikke bruger programmer-->Instillinger-->fjern programmer, men i stedet fjerner skidtet manuelt.. igen pga reg-edits.. :lol:

Den Cab fil er der blevet linket til i en forgående post.. ;)

//NederSoren

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg huskede at genstarte :-)

Der findes desuden et par andre temaer som jeg også har haft sjov med foruden smoothskin nemlig Iris og Silverness blue disse vil telefonen heller ikke afinstallere helt.

Men så var det jo godt du lærte mig hvordan jeg så skulle gøre fremover :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Ehh.. jeg syns det lyder som om din telefon er badword..? Den burde da være i stand til at afinstallere ting ordenligt? hehe :lol:

Prøv lige at skrive hvad der sker, når du engang for lavet HR

Link to comment
Share on other sites

Nedersoren

>Prøv lige at skrive hvad der sker, når du engang for lavet HR<

Hvad mener du ? Hard reset ? kan den heller ikke.

Når jeg starter med at pille batteriet ud og venter fem-ti sekunder og sætter det i igen, og derefter trykker på voice og powerknappen samtidig går den i canarymode 0.99 og derefter vil den intet uanset hvad jeg trykker på og hvor længe jeg venter.

Nu har det ikke den store betydning mere for jeg regner med at den nye opdate snart kommer og iøvrigt har jeg fået et godt tilbud på denne, men den skal nok lige til service inden jeg sælger den :-) ellers virker den godt nok, jeg syntes faktisk den er blevet hurtigere efter at jeg fik ver. 1.5.0.7

Nå nu er der kun 1 time til....... :-)

Link to comment
Share on other sites

Når jeg starter med at pille batteriet ud og venter fem-ti sekunder og sætter det i igen, og derefter trykker på voice og powerknappen samtidig går den i canarymode 0.99 og derefter vil den intet uanset hvad jeg trykker på og hvor længe jeg venter.

Det kan godt være at det er mig som misforstår dig, eller går den direkte til Canarymode hvis du holder den miderste action-knap nede når den siger "Press any key"???

Link to comment
Share on other sites

Hej Crispy

Når jeg holder enten action og voice knappen nede mens jeg trykker på power- eller bare voiceknappen og trykker på power går den i canarymode.

Og så er det ligemeget hvad jeg så gør så bliver den der :-(

Jeg har dog prøvet at den bagefter bare går i hvid skærm og står der indtil jeg trykker på voice og power igen, men det ændre ikke noget på telefonen.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.