Guest TKJ Posted November 14, 2003 Report Posted November 14, 2003 Er der nogen der ved, om man kan indstille telefonen til at vælge sms som standard, når man skal enten skrive en ny besked eller svare på en sms? Jeg vil gerne kunne se det antal tegn jeg skriver, men den eneste måde jeg indtil videre har kunne gøre det på er ved at vælge kontaktpersoner; den person jeg vil skrive til og så "sms-nummeret".. det er jo lidt bøvlet.. TKJ
Guest NederSoren Posted November 14, 2003 Report Posted November 14, 2003 Nej.. Det kan ikke lade sig gøre.. Tilgængel er der et lille trick til at få counteren frem: Set et tegn i fletet "Cc" og **** det igen, på den måde vil du få counteren frem
Guest Jakob Posted November 14, 2003 Report Posted November 14, 2003 Jeg kører i øjeblikket med version 1.6.0.9 af den danske software i en testversion og der virker tælleren præcis som den skal, så det varer ikke længe for den er fixet. /jakob
Guest Jakob Posted November 14, 2003 Report Posted November 14, 2003 Jeg kører i øjeblikket med version 1.6.0.9 af den danske software i en testversion og der virker tælleren præcis som den skal, så det varer ikke længe for den er fixet. /jakob
Guest NederSoren Posted November 14, 2003 Report Posted November 14, 2003 Ja.. Man kan da selvfølgelig også bare vente.. :lol: hehe Når e200 kommer det det også fixed i den.. ;)
Guest TKJ Posted November 25, 2003 Report Posted November 25, 2003 Nej.. Det kan ikke lade sig gøre.. Tilgængel er der et lille trick til at få counteren frem: Set et tegn i fletet "Cc" og **** det igen, på den måde vil du få counteren frem Det har virket fint med dette, men..nu kommer tælleren ikke frem mere..?? Nogen gode forklaringer på den? Men ok, hvis det helt sikkert kommer i updaten (?) kan jeg måske klare mig 14 dage uden.. måske.. TKJ
Guest Jakob Posted November 25, 2003 Report Posted November 25, 2003 De to softwares jeg har prøvet som ikke har været ude, har haft counteren, så mon ikke?? Og det virker jo på E200... Men lad os se.. /Jakob
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now