Jump to content

Ny besked som sms


Guest TKJ

Recommended Posts

Er der nogen der ved, om man kan indstille telefonen til at vælge sms som standard, når man skal enten skrive en ny besked eller svare på en sms?

Jeg vil gerne kunne se det antal tegn jeg skriver, men den eneste måde jeg indtil videre har kunne gøre det på er ved at vælge kontaktpersoner; den person jeg vil skrive til og så "sms-nummeret".. det er jo lidt bøvlet..

TKJ

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Nej.. Det kan ikke lade sig gøre..

Tilgængel er der et lille trick til at få counteren frem:

Set et tegn i fletet "Cc" og **** det igen, på den måde vil du få counteren frem

Link to comment
Share on other sites

Jeg kører i øjeblikket med version 1.6.0.9 af den danske software i en testversion og der virker tælleren præcis som den skal, så det varer ikke længe for den er fixet.

/jakob

Link to comment
Share on other sites

Jeg kører i øjeblikket med version 1.6.0.9 af den danske software i en testversion og der virker tælleren præcis som den skal, så det varer ikke længe for den er fixet.

/jakob

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nej.. Det kan ikke lade sig gøre.. 

Tilgængel er der et lille trick til at få counteren frem: 

Set et tegn i fletet "Cc" og **** det igen, på den måde vil du få counteren frem

Det har virket fint med dette, men..nu kommer tælleren ikke frem mere..?? Nogen gode forklaringer på den?

Men ok, hvis det helt sikkert kommer i updaten (?) kan jeg måske klare mig 14 dage uden.. måske..

TKJ

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.