Jump to content

Hvor bliver den UPDATE af!?


Guest Animefan

Recommended Posts

Kan jeg så bare smide mine kontakter og det hele ind på Orange Backup og så få dem ned igen efter updaten? ;)

Ja, det vil jeg tro :lol: ... ellers kan man jo bare synkronisere med PC'en før og efter flash, så skulle den også være der!

Link to comment
Share on other sites

Guest sbrandsborg

nu har jeg brugt hele min formiddag på at ringe til orange kunde service for at få noget afvide om hvad der sker med den nye update...

1. opkald: personen jeg snakkede med lovede mig at sende et link til 1.6 updaten.. Jeg modtog aldrig noget så jeg prøvede igen

2. opkald: der fik jeg fat i en anden supporter som fik min mail igen og skulle sende mig linket til update 1.6... der gik et par minuter og jeg fik en mail fra ham... MEN!!! først havde han sendt mig en helt forkert addresse men lidt efter fik jeg en ny mail fra ham hvor i der var et link til deres intranet... og ikke nok med det så 15 min efter fik jeg en ny mail fra ham hvor i der blanandet stod "Det jeg tror du søger er et link til vores konkurrent Telia. Hvis du installerer dette vil vi ikke mere yde support på din telefon her fra Orange." Hvornår er telia blevet inblandet???

3. opkald: hende jeg snakkede med ville ikke hjælpe mig fordi jeg ikke har noget orange nummer

4. opkald: hun vidste knap nok hvad en spv var.. så hun stillede mig vidre til en ny person... Han svarede mig (med en meget sur stemme) at jeg godt kunne glemme alt om det link de havde lovet mig og at det link til deres intranet var en fix til e200 så den kunne komme på messenger... og at der vil gå 1 til 3 uger før 1.6 updaten kommer på deres hjemmeside... Han sagde til mig at hvis jeg ville på messenger kunne jeg hente aglie messenger (så det var da meget flinkt af ham)

Så gutter vi skal altså vente lidt endnu.. jeg håber at det jeg har skrevet gav lidt mening...

EDIT

nåhh ja glemte at sige at en af gangende hvor jeg skulle omstilles kom der pluselig en meget høj grim tone... som blev ved med at være der så husk hørvern når i ringer til orange

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonofon Boy
MSN Messenger opdatering til Orange SPV og SPV E100 

For at sikre den højeste grad af sikkerhed for brugerne, opdaterer Microsoft den 15. oktober deres .NET Messenger Service, hvilket betyder at kunder der ønsker at benytte MSN Messenger med SPV eller SPV E100 er nødsaget til at installere ny software på disse telefoner.

Orange planlægger at gøre den nødvendige opgradering tilgængelig med en ny software version, der lanceres i begyndelsen af december.

Microsoft og Orange beklager de begrænsninger dette midlertidigt vil medføre.

Så vi bliver nød til at vente lidt endnu ser det ud til ! ! !

_____________

Sono

SPV: Orange

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

ikke rigtig du! Har sparet sammen til min SPV i flere år og bruge MSN rigtig meget! En af grundene til jeg købte den! Så er MeGeT skuffet.! :evil:

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Jamen Animefan, kan problemet ikke løses ved at bruge agile messenger virker ihvertfald fint på min :-)

Og som Crispy skriver så prøv at holde tonen LIDT over i det humorístiske, bare her i forummet.

Det er ikke fordi jeg ikke selv er lidt skuffet, over at skulle vente endnu længere, men jeg prøver at beherske mig når jeg skriver indlæg hertil, så jeg formulere dem gerne over i det sjove og sætter gerne et par smileys på sådan :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest sbrandsborg

sådan som jeg ser det så er det da meget muligt at det kan løses med et uofficelt program... MEN det er ikke det vi har betalt for den gang vi købte vores spv.. jeg har virkelig overvejet hvad orange vil sige hvis jeg går ned og siger at jeg vil have pengede tilbage..

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Tjaaa... Jeg har stadig den mening at jeg godt kan vente til updaten er færdig avet.. Gider sgu ikke have flere halvfærdige opdateringer..

Desuden virker Agile messenger meget bedre end den indbyggede messenger (Selvom det selvfølgelig ikke er en undskyldning O kan bruge :lol:)

Link to comment
Share on other sites

MEN det er ikke det vi har betalt for den gang vi købte vores spv..

Undskyld hvis der er noget jeg har misforstået, men dengang du købte din telefon virkede MSN da ikke godt nok ???

Som jeg har forstået det er det Microsoft der har sikret MSN bedre ved at lave nogle ændringer på det.

Derefter skal der så laves ændringer til din software i telefonen, for at du kan bruge den igen, så det er vel ikke rimeligt at give Orange skylden for at det ikke virker nu ?

Så med hensyn til at du vil have pengene retur kommer du vist ikke langt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest sbrandsborg

du har nok ret i at jeg ikke kan få pengende tilbage, meen... hvis du køber et tv og text tv pluselig ikke virker efter 5 mdr... og din forhandler siger at de først kan få det lavet efter 1.5 mdr... hvordan vil du så have det???

Jeg mener bare at jeg syntes det er latterligt at der skal gå så langtid

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Undskyld hvis der er noget jeg har misforstået, men dengang du købte din telefon virkede MSN da ikke godt nok ???

Som jeg har forstået det er det Microsoft der har sikret MSN bedre ved at lave nogle ændringer på det.

Derefter skal der så laves ændringer til din software i telefonen, for at du kan bruge den igen, så det er vel ikke rimeligt at give Orange skylden for at det ikke virker nu ?

Så med hensyn til at du vil have pengene retur kommer du vist ikke langt :lol:

Ehh.. Da det er Orange der udgiver SPV serien kan man som forbruger godt holde dem ansvarlige, selv om det er Microsofts' fejl, og kræve at de gør noget ved det, ellers bliver det jo alt for svært som forbruger, hvis man ikke kan klage der, hvor man har købt sine vare.

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan
Jamen Animefan, kan problemet ikke løses ved at bruge agile messenger virker ihvertfald fint på min :-)

Og som Crispy skriver så prøv at holde tonen LIDT over i det humorístiske, bare her i forummet.

Det er ikke fordi jeg ikke selv er lidt skuffet, over at skulle vente endnu længere, men jeg prøver at beherske mig når jeg skriver indlæg hertil, så jeg formulere dem gerne over i det sjove og sætter gerne et par smileys på sådan :-)

NIX! Kan ikk lide agile!

ALLE mine kontakter var offline hele tiden og smilies var der ingen af og den ENESTE grund der skulle være til at jeg skulle skifte program er for at få smilies iikk en dyt andet :lol:

Animefan VIL have sine smilies, NUUUUU! ;)

Link to comment
Share on other sites

hvis du køber et tv og text tv pluselig ikke virker efter 5 mdr... og din forhandler siger at de først kan få det lavet efter 1.5 mdr... hvordan vil du så have det???

Jeg mener bare at jeg syntes det er latterligt at der skal gå så langtid

Ja vi er enige forsåvidt angår den lange tid - men det er åbentbart et problem for dem at få det færdigt til tiden, og (som jeg også har læst andre steder) vil jeg også hellere have en opdatering der virker istedet for at få det havle nu og resten senere :-)

Hvad angår ansvarlighed så kan du ikke sammenligne det på den måde.

Hvis du køber et TV som KAN vise tekst-tv og så danmarks radio pludselig og uden ordentlig varsel ændre på måden som tekst-tv sendes ud på, er det så din radioforhandler der står med ansvaret, eller er det danmarks radio ???

Enhver som udgiver et program har rettighederne til at - ændre - forbedre - og stoppe programmet, når det viser sig at det ikke mere er rentabelt eller i dette tilfælde, at der er en sikkerhedsbrist.

Et forsøg på at gøre O ansvarlig vil til enhver tid blive GRINET hele vejen ud af retten :-)

Det var bare min mening :-)

Hej :wink:

Link to comment
Share on other sites

Animefan VIL have sine smilies, NUUUUU! :lol:

Uhm, dem får du ikke, kan jeg så godt lige indskyde..

Der har ALDRIG været smileys i MSN på SPV!

Ikke engang i 1.63 NL update!

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Uhm, dem får du ikke, kan jeg så godt lige indskyde..

Der har ALDRIG været smileys i MSN på SPV!

Ikke engang i 1.63 NL update!

ER DER NOGEN DER VED HVORFOR?

Det har egentlig aldrig været diskuteret så længe jeg har været her :roll:

Link to comment
Share on other sites

HEY er der nogen her som har en smartphone, der kan bruge dette ???

Smart OS Update 1.7!

By Gears

21 Nov 2003

If you've got a Smart Amazing Phone, then check out the SMART Phone upgrade to the new ROM version 1.7.0.13

It includes the MAGIC MSN FIX!!!!!!!! Wooo!! (Where's the Orange one for SPV and E100 ?)

Also...

- 20 to 30% Extended battery life

- Action Engine Software

- Amazing Explorer - (Smart Online, Establishment Finder, SSS Online)

- Amazing Store

- Smart Secure

Kan downloades her :lol:

http://www.smart.com.ph/SMART/Products/Sma...P_downloads.htm

Link to comment
Share on other sites

Kan den mon bruges på en Orange SPV?

hmm... Bør jeg prøve ? :lol: :roll:

Ja, den kan godt bruges på en SPV "classic", men opdateringer fra SMART har været berygtet for at SIM-locke din telefon til SMART ... så hvis du prøver så skal du nok regne med at det kræver en omgang boot-loader-nedgradering ...

Link to comment
Share on other sites

Ja, den kan godt bruges på en SPV "classic", men opdateringer fra SMART har været berygtet for at SIM-locke din telefon til SMART ... så hvis du prøver så skal du nok regne med at det kræver en omgang boot-loader-nedgradering ...

Jeg var lige inde og læse lidt mere om den og Crispy har (som sædvanlig):-)

ret den låser telefonen til SMART og så skal man nedgradere sin bootloader.

Desuden kan den ikke bruges hvis man har en nyere ver. end 1.3-1.4 og jeg regner med at det er nogenlunde det samme vi får når den danske ver. kommer.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.