Jump to content

Hvor bliver den UPDATE af!?


Guest Animefan

Recommended Posts

Guest sbrandsborg
Hvis du køber et TV som KAN vise tekst-tv og så danmarks radio pludselig og uden ordentlig varsel ændre på måden som tekst-tv sendes ud på, er det så din radioforhandler der står med ansvaret, eller er det danmarks radio ???

Du kan jo heller ikke sige det på den måde, jeg fik afvide af orange da jeg snakkede med dem at hvis jeg updaterede min telefon med et "ikke orange" windows vil de ikke yde support mere... så jeg har ikke engang selv mulighed for at gøre noget ved det... så det er deres ansvar at det virker 100% som det skal... hvis jeg havde vidst at orange var så langsomme og gav så dårlig support havde jeg aldrig købt en spv hos dem

og det med at vi gerne vil have en updatering der virker... som vi har set er 1.6 updaten jo kommet ud... og jeg vil gætte på at det er microsoft som laver updaten og orange der lige fixer den med orange update osv og oversætter den... så hvor svært kan det være? (hvis jeg har ret i at det er sådan det foregår)

Link to comment
Share on other sites

...og det med at vi gerne vil have en updatering der virker... som vi har set er 1.6 updaten jo kommet ud... og jeg vil gætte på at det er microsoft som laver updaten og orange der lige fixer den med orange update osv og oversætter den... så hvor svært kan det være? (hvis jeg har ret i at det er sådan det foregår)

Så vidt jeg ved fungerer det på denne måde; Først laver Microsoft selve styresystemmet, så ryger bolden videre til HTC som laver drivere og dernæst til Orange som smider de extra programmer settings på den ...

Hvis man skal tro på det som Mr. Orange siger, med at forsinkelsen skyldes en update at "radio driverne" så kunne man formode at flaskehalsen lå hos HTC og **** ikke hos Orange .... men det er selvfølgelig kun et gæt ...

Link to comment
Share on other sites

HTC har lavet et stykke hardware som opfylder specifikationerne udstukket af Microsoft. Herefter foregår resten af arbejdet mellem Microsoft og Orange. Som det er nu har den danske udvikler af Smartphone softwaren hos Orange temmeligt meget rejsetid til London hvor langt de fleste møder i SMartphoneSoftware afdelingen afholdes.

/JAkob

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.