Jump to content

*.wma som ringtone ???


Guest chaoticgod

Recommended Posts

Guest chaoticgod

for et stykke tid siden læste jeg om at man kunne bruge *.wma til ringtone på e200. Denne feature kan jeg desværre ikke finde i telefonen og det var en af de features jeg havde glædet mig meget til :lol: . Er det bare mig der ikke kan finde uf af telefonen endnu eller er der ikke mulighed for det. Og en anden ting. Normal hvis man vil koble fra grps på den gamle telefon skulle man blot trykke på den røde tlf. tast. Dette kan jeg ikke få til at virke på e200.

Men ud over de små problemer og manglende features er jeg meget tilfreds med dens hastighed især med internet explorer og media playeren

Link to comment
Share on other sites

Dette kan jeg ikke få til at virke på e200.

Men ud over de små problemer og manglende features er jeg meget tilfreds med dens hastighed især med internet explorer og media playeren

:lol: NU SKAL DU JO IKKE TRO VI ER MISUNDELIGE ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest chaoticgod

Det var ikke min mening at gøre nogen misundelige :lol:

Men Jeg fandt ud af hvad mit problem med *.wma filerne var.

Filerne skal ligge i bibloteket storageapplication datasounds

ellers virker *.vma´erne ikke. Problemet med grps har jeg dog ikke fundet ud af endnu, men det kommer jo nok ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg måtte selv arbejde lidt :-)

men her er hvad jeg fandt ud af ...

For at afspille wma filer som ringetoner kan du lægge den direkte på telefonen i din applications mappe, ikke helt efter hensigten da det er bedre hvis de kan spilles direkte fra sd-kortet.

Håber du kan finde ud af det, fordi jeg må sige... det er bare for sejt!

Det hele fungerer bare smukt.

For at slå gprs til/fra kan du holde home (huset :wink: ) nede nogle få sek. og menuen dukker op.

Jeg tror jeg blive meget glad for denne telefon... som er min første spv.

E-mail funger perfekt, browseren virker fejlfri, mp3 afspilleren lyder super.

Indtil videre en lykkelig mand.

Hilsen,

Gnuig

Posted from my SPV E200 SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Guest chaoticgod

Ja telefonen er super men jeg har lige fundet ud af at den har en pixel fejl

i/på midten af skærmen da jeg legede med mms. Selve fejlen lyser op på en sort baggrund som hvid/blå pixel. Så jeg skal ned og have min tlf byttet. Jeg råder andre til at tjekke deres skærm ved hjælp af en sortbaggrund.

Link to comment
Share on other sites

Ja telefonen er super men jeg har lige fundet ud af at den har en pixel fejl

i/på midten af skærmen da jeg legede med mms. Selve fejlen lyser op på en sort baggrund som hvid/blå pixel. Så jeg skal ned og have min tlf byttet. Jeg råder andre til at tjekke deres skærm ved hjælp af en sortbaggrund.

Ikke så godt, min ser o.k. mht. pixels, men jeg har fået en kedelig ridse (ikke af mig selv!!!).

Nå men jeg kan vel få en ny skærm en dag...

Hilsen,

Gnuig

Link to comment
Share on other sites

Har i lagt mærke til at man går og pudser sin skærm hele tiden når man lige har fået en ny :-)

Jo, det sker :roll:

Er der nogle som har kunnet spille sms og ringetoner direkte fra deres sd-kort?

Lavet en search her på MoDaCo men kunne ikke lige finde det jeg søgte til besvarelse af mine problemer...

Prøvede med settones, men kan ikke få det til at virke med wma filer?

Har prøvet at skrive:

storage cardmusikfil.wma,apr

samt varianter af dette i en wma fil placeret i applicationssounds men får så bare det 'berygtede pling'. Alt virker ok, hvis jeg putter en wma fil direkte her, men det er jo ikke super, hvis man evt. har fulde wma filer på sit storage card (til at afspille via media player også) man gerne skulle kunne bruge uden at de skal ligge direkte på telefonen.

Er der nogle som kan give en idé til dette?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.