Jump to content

www.tv2phone.com


Guest bej.dm

Recommended Posts

hey, har prøvet på at få dette til at virke, men hver gang jeg prøver at åbne siden i internet explorer, så få jeg denne besked : der er ikke noget program associteret med www.tv2phone.com , kør programmet først og åben derefter filen fra programmet.

hvad betyder det ??????

nogle der kan hjælpe.

Link to comment
Share on other sites

Hej bej.dm

Jeg prøvede lige at gå på www.tv2phone.com med min spv e100 og det var intet problem, jeg kunne se de fleste tv-programmer med windows mediaplayer på min.

Jeg åbnede bare internet explorer skrev adr. og kom ind på hjemmesiden, der valgte jeg "watch now" og starks fik jeg følgende muligheder - news - music - sports - shopping - others.

Jeg valgte så f.eks research channel og vupti så jeg tv på min smartphone.

Tænkte på om du har windows media ???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

tjekkede lige siden ud.. kendte den ikke og det ser ud som om man skal downloade "real player for pocketpc".... men skal ik sige om det virker da jeg ik pt har fået dl'ed det... prøvede også selv lige med wmp, og det ville den heller ikke....

Link to comment
Share on other sites

tjekkede lige siden ud.. kendte den ikke og det ser ud som om man skal downloade "real player for pocketpc".... men skal ik sige om det virker da jeg ik pt har fået dl'ed det... prøvede også selv lige med wmp, og det ville den heller ikke....

Lyder mystisk :?:

Det virker fint på min - kan det være fordi i bruger en anden ver. på spv`en :?:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.