Jump to content

qtek 1,5 update


Guest hyrpel

Recommended Posts

hejsa

jeg har en spv og jeg har set at nongen af jer har qtek ver. 1.5 på jeres SPV hvordan får man det????

jeg har download en update fra qtek´s hjemmeside men den virker ikke

kan i hjælpe mig

Link to comment
Share on other sites

Ok, du har downloaded den ... for at installere den skal du sætte din telefon i "3-colour canary mode" ... Du gør dette ved at holde voice + den miderste action knap nede samtidigt med at du tænder telefonen... Når den så beder dig om at trykke en tast, så gør du det ... Så skulle du gerne vær i 3 colour mode og du kan starte updaten fra din PC.

:lol:

Link to comment
Share on other sites

okay tak :lol:

men jeg har også et andet problem...

den er igang med at opdatere nu men jeg updatere fordi den hele tiden stod på "hovdetelefon" i profil og jeg kan ikke skifte kender i dette problem???

Link to comment
Share on other sites

Så et tip om det på en af de engelske sider ;)

MAN tager en cocktailstikker og brækker den spidse ende af, derefter putter man den ind i stikket og roder lidt forsigtigt rundt for at "løsne" det. :( :)

MON ikke man også kan bruge en tandstik :?: :?: :?:

Dette er selvfølgelig på eget ansvar men det er det eneste råd der findes som tilsyneladende virker :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
hey hvilken side er det i henter det fra???

og er det en dansk update den 1,5???!?!??!?!?

Den kan hentes fra www.qtek.se - og som linket antyder, så er den en svensk opdatering.

Orange kommer snart (indenfor et par uger HÅBER jeg) med en dansk opdatering 1.6

Link to comment
Share on other sites

OG hvis du ikke kan vente så kan du få en opdatering hos et service firma som f.eks. teleservice det koster desværre ca 200.- dette er så ver 1.5.0.7 og på dansk :-)

Link to comment
Share on other sites

OG  hvis du ikke kan vente så kan du få en opdatering hos et service firma som f.eks. teleservice det koster desværre ca 200.- dette er så ver 1.5.0.7 og på dansk :-)

Kan de så også låse ens E100 op?? og hvor er det lige at man skal kunne få det gjort??

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.