Jump to content

SPV E-200 fryser


Guest Penhter

Recommended Posts

Guest Penhter

Posted from my SmartPhone! min skærm fryser og tasterne virker ikke, så genstarter jeg og lyden er slået til plus bluetooth ! har haft den i en uge men den er først begyndt nu! nogen der har haft samme problem og hvis hvordan så løst det?

Link to comment
Share on other sites

Guest sqlarsen

Jeg har oplevet noget ligende, da jeg forsøgte at køre et minigolfspil. Tlf´en låste og en hardreset var nødvendig, med samme resultat som dig.

Måske er årsagen til dit problem, netop at du bruger et program, der ikke er kompatibel med E200.

I så fald - undgå programmet og se så om dit problem ikke bliver løst på den måde.

Det har tidligere været diskuteret at flere programmer ikke virker til E200.

Programmørerne er sikkert allerede igang.

/Søren

Link to comment
Share on other sites

Guest sqlarsen

Okay... Det sker altså når du går ind på MSN´s hjemmeside eller?

Forresten lavede jeg selvfølgelig bare en alm. reset af tlf.´en og ikke en hardreset :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest sqlarsen

Okay - Det er mystisk!!! Det kan næsten ikke være andet end en bug, men har du prøvet en andens konto?

Hvis du har, og det ikke hjælper, må du jo gå til Orange :x

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg har også et problem med min fon, når jeg starter den op fryser den fast der hvor der står windows mobile og så kan jeg ikke gøre noget.... hvordan kan jeg afhjælpe dette problem... evt. hvordan reseter jeg den?

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Prøv først at lade den ligge i et stykke tid.. Tja måske en halv time til en time..

Hvis der ikke sker noget, så må du hard resette.. :-

God JUl :)

/nederSoren

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.