Jump to content

simlås E200??


Guest anser

Recommended Posts

Hej..

Det var et K..hår fra jeg købte en e200 idag..Men den skide simlås er der jo endnu..og jeg har telmore, og der bliver jeg...MEN

Er der stadigvæk ingen der kan åben simlåsen til E200????og er der nogle der har prøvet den gl. metode fra den første spv, med at bytte simkortet rundt når den sidder i laderen???

Link to comment
Share on other sites

Guest celticfc

Hej....

Jeg har snakket med dem fra unlock.dk i København og de siger der går ca.14 dage, så kan E200 låses op....!!! ;-)

Men, men... Vi må hellere lade vær´ med at glæde os for tidligt. De sagde ca. 14 dage - det er nok = med 1 mdr. eller lignende... :lol:

Celticfc :wink:

Link to comment
Share on other sites

ikke fordi jeg har så meget forstand på det med bootloaderen men er det så fordi vi har opgraderet/nedgraderet vores bootloader at de fleste med e100 har kunnet låse simmen op ???

Og vil dette så ikke "måske" være muligt når/hvie der kommer en opdatering fra f.eks. Qtek eller en anden udbyder ??

Jeg selv har jo en Qtek 7070 og den har aldrig været simlåst, og det var jo ikke forfærdeligt svært at opgradere den til Orange da de kom med ver. 1.5.0.7. :-)

Mon så ikke det kunne lade sig gøre samme vej med 200`eren ?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.