Jump to content

Hvor ligger Caller Photo Id's start billede henne???


Guest celticfc

Recommended Posts

Guest celticfc

Hejsa...

Jeg har i tankerne at ændre Photo Caller's billeder - altså det der kommer frem når nogen ringer og man har tilføjet et billede til kontaktpersonen. (der en krabbe der farer rundt på stranden og så er der ens eget billede i hjørnet...)

Vil gerne lige ændre på det, så ens eget billede bliver lidt større og vil gerne have noget andet end "krabben" og "stranden". Ved nogen hvor det billede ligger henne????

På forhånd tak... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa...

Jeg har i tankerne at ændre Photo Caller's billeder - altså det der kommer frem når nogen ringer og man har tilføjet et billede til kontaktpersonen. (der en krabbe der farer rundt på stranden  og så er der ens eget billede i hjørnet...)

Vil gerne lige ændre på det, så ens eget billede bliver lidt større og vil gerne have noget andet end "krabben" og "stranden". Ved nogen hvor det billede ligger henne????  

På forhånd tak...  :lol:

Tror det er en del af Photo Caller Id softwarepakken, og jeg er ikke sikker på at du kan ændre dette.

Ville da ellers være rart :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest celticfc

Tror det er en del af Photo Caller Id softwarepakken, og jeg er ikke sikker på at du kan ændre dette.

Ville da ellers være rart :roll:

Det må da kunne findes et eller andet sted.... :-( Ville være meget rart at få den irriterende krabbe væk og få lavet ens eget billede lidt større.... :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest celticfc
Hej hej

I programmet Smartface"HER"

Kan man selv bestemme størrelse på billedet.  

Jeg kender ikke rigtig Caller Photo, men Smartface synes jeg er meget nemt at finde ud af..

TKJ

Nu har jeg fundet ud af, at ændre størrelsen på billedet i Caller ID.. Det var med i programmet, synes bare det ligger lidt skjult. Man kan også ændre baggrundsbilledet og/eller få det helt væk, så ens eget billede fylder hele skærmen! Så det er fint :lol:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.