Jump to content

SPVunlock


Guest Sonofon Boy

Recommended Posts

Guest Sonofon Boy

Nogle der ved hvor'n man låser E-100 op så man kan bruge andre and lige Orange??? Skulle låse min vens telefon op idag, men kunne ikke huske hvad man gjorde... Og 4smartphones link virker ikke! Page can not be found Gir ik meget hjælp. nogle der ved hvor'n man gør???

___________

Sono

SPV: Orange

Merry Christmas

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke lige sende linket til mig - gerne på PM - så vil jeg lige rette fejlen... Det kan godt være ret svært at overskue de flere hunderede sider og næsten 2000 filer 4smartphone består af .

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonofon Boy
Kan du ikke lige sende linket til mig - gerne på PM - så vil jeg lige rette fejlen... Det kan godt være ret svært at overskue de flere hunderede sider og næsten 2000 filer 4smartphone består af .

/Jakob

PM??? http://www.4smartphone.dk/../tips/tip.asp?Id=10

4smartphone/Download/PC Programmer/Systemapplikationer/SPVunlock/og så det lille link "her"

Hvordan gør man det så? downloader programmet, og hva så???

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Det kræver at E100 har bootloader ´0.98 eller derunder - hvis det er tilfældet skal du blot sætte telefonen i canary-mode (den 3-farvet) - sætte den i cradlen, lukke WCESCOMM.exe processen ned på din PC - og dernæst køre SPVUnlock

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonofon Boy
Det kræver at E100 har bootloader ´0.98 eller derunder - hvis det er tilfældet skal du blot sætte telefonen i canary-mode (den 3-farvet) - sætte den i cradlen, lukke WCESCOMM.exe processen ned på din PC - og dernæst køre SPVUnlock

BootLoader???

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonofon Boy

Nu sidder jeg lige og skulle prøve med min SPV.

Det virker ikke. den skriver Retrieving SPV Unlock Code : 66%- Invalid code - Aborting

Hvad gør jeg nu?

______________

Sono

SPV: Orange

Merry Christmas

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonofon Boy
Hvilken bootloader version kører din SPV?

V0.99. Kan bare ik forstå det, for jeg har gjordt det før :?

____________

Sono

SPV: Orange

Merry Christmas

Link to comment
Share on other sites

V0.99. Kan bare ik forstå det, for jeg har gjordt det før

Ikke for at blande mig men sørger du for at gå i canary mode først ???(lyder som om det er det der er galt)

Du ved-- holde voiceknappen-actionknappen og powerknappen nede samtidig når du tænder for skidtet.

Så skulle du gerne få den farvede skærm og så kan du fortsætte. :lol: :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonofon Boy

Ikke for at blande mig men sørger du for at gå i canary mode først ???(lyder som om det er det der er galt)

Du ved-- holde voiceknappen-actionknappen og powerknappen nede samtidig når du tænder for skidtet.

Så skulle du gerne få den farvede skærm og så kan du fortsætte. :lol: :D

Ja det har jeg gjordt !

Me det lader hvis til at jeg skal nedgradere min Bootloader. På 4smartphones Guide skal man bruge et program det hedder USB Terminal :!: :!: :!:

Nogle der ved hvor man får sine små naller i det??? :)

_______________

Sono

SPV: Orange

Merry Christmas

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonofon Boy

Tusnd tak du. Hvad skulle jeg gøre uden jer? :lol: :D :)

Nu hvis jeg nedgradere min Bootloader, gør det noget anderledes ved telefonen, eller vil det "opføre" sig som normalt?

______________

Sono

SPV: Orange

Merry Christmas

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.