Jump to content

spørgsmål ang. SPV E200


Guest ifgy

Recommended Posts

ohøj alle.

Jeg står og er rigtig tæt på at anskaffe mig en E200. Men inden jeg bestemmer mig, så har jeg lige nogle spørgsmål, som jeg meget gerne vil ha' afklaret.

1) Der bliver snakket om, at lydkvaliteten er ret ringe .. både i højttaleren og hos personen man ringer til - dvs. mikrofonen. Passer dette ?

.. Og nogle lidt mere luxux-orienterede spørgsmål:

2) Hvilket site bruger I, til at downloade baggrunde, skins og spil ?

3) Hvilke spil mener I er bedst, og hvorledes virker de emulatorer ? Kan man spille GameBoy spil, når man har installeret GameBoy Emulator, og hvor finder man disse ?

Håber I orker at svare på mine overfladiske spørgsmål .. :lol:

Når alt kommer til alt, mener I så, at E200'eren er de 3500,- værd ?

Mvh.

ifgy

Link to comment
Share on other sites

1) Der bliver snakket om, at lydkvaliteten er ret ringe .. både i højttaleren og hos personen man ringer til - dvs. mikrofonen. Passer dette ?
Jeg er efterhånden ret overbevist om at det er tilfældet. Allerede under testfasen gjorde vi (4smartphone.dk) det klart for Orange at designet af mikrofonen er uhensigtsmæssig. De mente ikke det ville være noget problem.............. Go figure.

2) Hvilket site bruger I, til at downloade baggrunde, skins og spil ?

Hva' mener du???? There Can Be Only One. 4smartphone.dk.

3) Hvilke spil mener I er bedst, og hvorledes virker de emulatorer ? Kan man spille GameBoy spil, når man har installeret GameBoy Emulator, og hvor finder man disse ?
Jeg vil anbefale spil som Toki Tori, Snails og Soccer. Allesammen glimrende. (Læs anmeldelser på 4smartphone.dk) Ellers kan du rode i vores omfattende bunke share- og freeware-programmer.

Når alt kommer til alt, mener I så, at E200'eren er de 3500,- værd ?

Avs... Tough one. Det er den bedste telefon på markedet hvis du vil have andet end Symbian. Men efter min mening er den lidt dyr i forhold til de direkte konkurrenter. Men med en rettelse til radio-stacken der ville ordne problemet med lydkvaliteten er den det værd.

Link to comment
Share on other sites

omg - tjekke lige 4smartphone's beholdning af spil ud .. der er sgu en del ! :shock:

tror sgu, at jeg ender med at anskaffe mig en E200 - er bare så nervøs, når det kommer til lydkvaliteten. Kunne jo være, at jeg skulle teste den personligt inden køb ..

tak for det brugbare feedback, tvo ! :lol:

andre der har nogle indskud ? [-o<

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Det skal måske lige nævnes at Orange af en eller anden grund har valgt at putte et "4-vej joystick" i telefonen, til forskel til Canary og tanager der have "8-vejs" - Dette gør spil fornøjelsen på nogle spil dårligere pga sværere kontrol. Jeg ved ikke hvor stort problemet er da jeg ikke har tested e200 selv, men syntes det var vær at nævne.. :lol:

/NederSoren

Link to comment
Share on other sites

Det skal måske lige nævnes at Orange af en eller anden grund har valgt at putte et "4-vej joystick" i telefonen, til forskel til Canary og tanager der have "8-vejs" - Dette gør spil fornøjelsen på nogle spil dårligere pga sværere kontrol. Jeg ved ikke hvor stort problemet er da jeg ikke har tested e200 selv, men syntes det var vær at nævne.. :lol:

/NederSoren

OG...

batteri-levetid er ikke i top. Forvent at lade midst en gang om dagen (aftenen). Hvis du taler meget, kan telefonen ikke klare mere en 5-6 timer, og bruger du bluetooth er det nærmere 2-3 timer før e200 står af.

Kedelig historie.

Ad. punkt 1, kan det nævnes at lyden som mange klager over ikke nødvendigvis har med mikrofonen at gøre (sorry, 4smartphone...) men er en dårlig lydkvalitet under samtaler ifa. en brummen/genlyd i hørestykket. Denne dårlige lyd går igennem headset (og bluetooth headset) også. Under al kritik!

Ellers er lyden på mp3 og speakerphone generelt god (i hørestykket).

Link to comment
Share on other sites

kk .. det er sådan ca. også, hvad jeg har støbet sammen, ved at læse i diverse fora.

hvad ville det bedste alternativ, ifølge jer, være til E200'eren ?

overvejer lidt en Samsung E700, men den har jo intet tilfælles med SPV. (?)

8)

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Tjaa.. På trods af fejlene E200 har, ville jeg nok stadig vælge den, hvis jeg var på udkig efter en af de mere avancerede telefoner, end dem der bare kan spille nogle skod Java spil, og lave polufoniske ringetoner..

/Neder

Link to comment
Share on other sites

tja, jeg har sgu ikke så meget imod batteri-levetiden .. den kommer jo alligevel i oplader efter skole osv.

det er mere "problemet" med lydkvaliteten der bekymrer mig. For hvem fanden gider ha' en mobil, hvor man ikke kan høre personen i den anden ende, fordi der er en irriterende "summe"-lyd.

har kigget lidt på en Sendo X - den ser godt nok fræk ud .. :wink:

har nu bare en svaghed for SPV's design og software. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.