Jump to content

kunne ikke upgradere rom fra swiss 1.5 til dansk 1.6


Guest anja

Recommended Posts

få måneder sider har jeg installeret swiss rom 1.5 ved en fejl og den virkede godt men nu provede jeg at installer det nye dansk 1.6 men den lader mig ikke gøre. sagde at rom er ikke the same version og at jeg skal konkakt the vendor. jeg har prøvet at gør det i canary mode men den kom ikkke længere end det vindue some siger "checking the information on your spv... please wait..." jeg ventede two timer og der skete ikke noget. H J Æ L P

Link to comment
Share on other sites

den virker ikke. jeg prøvet alt. fra canary side of jeg har lavet hrad reset men problemen are stadigvæk det samme. updatens vidue fryser når jeg prøver at updatere fra canary.

Link to comment
Share on other sites

Glem alt det fis der. Det du skal gøre er at gå ind og køre CaClearJumpcode.exe fra installations filen. Den går ind og nustiller din version hverken om det er swiss, fransk, engelsk el dansk. Når du så efterfølgende opdaterer vil du se i vinduet "Update from rom version XX to rom version 1.6.10.4" at der ikke står nogen under from rom version.

Det virkede for mig ihvertfald. Husk at hvis du gør det er det på helt eget ansvar!!!!

husk at tage backup af alt inden du foretager alt det her.

Spørgsmål så bare skriv.

:lol:

Link to comment
Share on other sites

min spv er død. den kommer altid til de 3 farver site canary og ikke mere.

hver gan jeg tænder på den kommer den automatisk till canary 3 farver. hadv skal jeg gøre nu? har du gjort det med vilje mod mig?:lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

håber det virker for dig anja :lol:

jeg ved godt nok ikk så meget om det, men hvis du vil snakke eller noget så PM mig, eller skriv til mig på MSN, detaljerne kan du se i min profil.

Og undskyld jeg skiftede emne :wink:

Link to comment
Share on other sites

når jeg sætter den in cradlen and køre opdateringen, vinduet some siger "cheking the information on you SPV.. please wait".. kommer ikke videre selvom jeg venter 1 time eller 2

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.